مناظره

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: مشاوران رئیس جمهور در پی جلساتی با مسولان صدا و سیما از عدم آمادگی رئیس جمهور جهت شرکت در مناظرات خبر دادند و اقدام به حذف مناظره زنده، در همین راستا است.

به گزارش مشرق،‌ محمد ناظمی اردکانی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، با اشاره به لزوم پخش زنده مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری و درخواست اکثر نامزدهای انتخابات به برگزاری مناظره به صورت زنده، تأکید کرد: اجرای مناظره زنده قطعاً جذابیت بیشتری خواهد داشت و به انتخاب مردم کمک زیادی خواهد کرد. 

وی در خصوص علت مخالفت دولتی‌ها با اجرای زنده مناظره اظهار داشت: این دولت 4 سال در رأس قدرت و مسئول اجرایی کشور بوده و امروز زمان پاسخگویی آنها به افکار عمومی مردم است. 

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نگرانی رئیس جمهور از پاسخگویی به مردم نسبت به اوضاع وخیم اقتصادی و ناهنجاری‌های مختلف اجتماعی، گفت: بنده اطلاع دارم که مشاوران رئیس جمهور در پی جلساتی با صدا و سیما قصد حذف کلی مناظرات انتخاباتی را داشتند و از عدم آمادگی رئیس جمهور جهت شرکت در مناظرات خبر دادند. اینکه ایشان در سخنرانی‌ خود از برگزاری مناظره زنده استقبال می‌کنند با این اظهارنظر در تضاد است.

ناظمی اردکانی در واکنش به پوشش سراسری اخبار مرتبط با دولت توسط رسانه ملی در هفته‌های اخیر، گفت: از رسانه ملی این توقع وجود دارد که فرصت‌ها را عادلانه در میان تمام کاندیداها تقسیم کند و در رویه حمایت یک‌جانبه از یک کاندیدا تغییر ایجاد کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس