کد خبر 713608
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
فیلم

فروش فیلم‌های اجتماعی اکران نوروزی در هفته‌های اخیر نسبت به ایام تعطیلات نوروزی بهتر شد و در کنار آثار کمدی به سینماها رونق بخشید.

به گزارش مشرق، هفته پنجم از اکران فیلم های نوروزی با توجه مخاطب به فیلم های کمدی ادامه یافت. در این هفته فیلم های اجتماعی هم رونق بهتری پیدا کردند و فیلم «سه بیگانه» بدون هیچ تبلیغی توانست به مرز ۲ میلیارد فروش برسد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: در این هفته فیلم های اجتماعی رونق بهتری داشتند. فیلم «یک روز بخصوص» به فروش ۱ میلیاردو ۵۵ میلیون رسید. فیلم «آباجان» نیز به فروش ۱ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان دست یافت.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «سه بیگانه» گفت: این فیلم بدون هیچ تبلیغاتی به اکران خود ادامه می دهد و تاکنون به فروش ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسیده که ظرف روزهای بعد به فروش ۲ میلیارد رسید.

فیاض هوشیار پارسیان درباره فروش فیلم «ماجرای نیمروز» گفت: فیلم در تهران فروش ۲ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومانی را تجربه کرد و در شهرستان به فروش ۱میلیارد و ۳۰ میلیون ترسید و در کل فروش فیلم به ۳ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان رسیده است. 

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فیلم های کمدی این دفتر گفت: فیلم «خوب بد جلف»دهمین هفته نمایش خود را سپری می کند و در تهران به فروش ۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون و در شهرستان به ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون رسید که در کل به فروش ۱۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دست یافت. 

وی درباره «گشت ۲» توضیح داد: فیلم در تهران به فروش ۷ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان و در شهرستان به ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم ۱۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دست یافته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس