کد خبر 713581
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
بادامچیان

نایب رئیس شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم باید به جای توجه به رقابت‌ها و پیروزی‌ها و شکست‌ها، در پی افراد صالح و شایسته و کارآمد باشند.

به گزارش مشرق، اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در سومین مجمع عمومی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران که صبح امروز (جمعه اول اردیبشت) در دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به انتخابات و تفاوت فرهنگ انتخاباتی اسلام با سایر جوامع، اظهار داشت: انسان همواره  در مسیر انتخاب در زندگی است، هدف از انتخاب این است که به اهداف صحیح  برسد و گاهی هم از انتخاب استفاده نا صحیح می شود.

وی ادامه داد: در بحث نظام انتخابات‌های سیاسی، مجری سیاست‌های کشور انتخاب می‌شود  اما برخی  القاء می‌کنند که انتخابات حاصل غرب است و دموکراسی از غرب آمده، آنها در اشتباه هستند و در نظام اسلامی مردم سالاری وجود داشته است.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: در جوامع دیکتاتوری، کمونیستی و فاشیستی انتخابات‌ها فرمایشی است. در نظام استبدادی انتخابات تبعیت از خواست‌های حکومت است.

بادامچیان با بیان اینکه در نظام کمونیستی انتخابات آزاد، مردمی نیست،گفت: این‌گونه انتخابات‌ها از پیش تعیین شده و فرمایشی است. در غرب و نظام لیبرالیستی  انتخابات برای کسب قدرت است و در راس پلیدی آن سیاست ماکیاول است.

وی افزود: آنها اساس انتخابات را رسیدن به پست و مقام و رسیدن به منافع خود می‌دانند، حال حاکم غارتگر و جانی است  فرقی ندارد در این انتخابات ارزش های الهی  و انسانی جایی ندارد.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به قانون انتخابات جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد: در کشور ما که اسلامی و افتخار پیروی از تشییع دارد هم  برخی می‌گویند انتخابات  یک رقابت است که باید سعی شود انتخابات سالم بر فرار شود که باید انتخابات در اسلام انتخابات نمایشی و فرمایشی و سلطه گری نیست بلکه برگزیدن است.

بادامچیان تصریح کرد: در قانون انتخابات ایران قرار نیست مسئولین با هم جنگ و دعوا کنند، بلکه ملت  فردی را برگزنید که ارزش الهی و انسانی و مشروع و سعادت ملت خود و جهان را در نظر دارد.

وی تاکید کرد: به انسان مقتدر، پاک و سالم که 38 سال در قدرت بوده و نه  خود و خانواده‌اش  اختلاس و سوءاستفاده نداشته، رای دهیم. اگر رجایی گونه‌ها به مقام برسند دیگر حقوق نامتعارف به وجود نمی‌آید.

این فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از برخی مسئولان که با درآمد‌های آن چنانی از مسئولیت خود کنار می‌روند، گفت: برخی هنوز بر سرکار نیامده چنان تغییراتی در وضعیت زندگی آنها ایجاد می‌شود که برای نسل‌های بعد هم می‌گذارد.

بادامچیان تاکید کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که شایستگی دارد. مردم اگر می‌خواهند انتخاب کنند به جای اینکه به دنبال زد و بندها باشند باید صالح و شایسته‌تر را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: برخی یک میلیارد سرمایه برای ورود به مجلس می‌گذارند تا از زمینه به وجود آمده در پارلمان، چند میلیارد به دست بیاورند. این همان سیاست کثیف کاپیتالیستی است؛ حالا می‌خواهد نامش اسلامی باشد.  

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر اینکه افرادی 38 سال در قدرت بوده‌اند، اما یک انحراف سیاسی و اقتصادی نداشته‌اند، گفت: بازرگان پس از پیروزی انقلاب، با اینکه پولدار بود، حقوق 20 هزار تومانی زمان شاه که الان بیش از 20 میلیون ارزش دارد، می‌گرفت.  

بادامچیان اضافه کرد: اما وقتی ملت به شهید رجایی رای دادند، گفت که برای چه باید 20 هزار تومان حقوق بگیرم؟ شهید رجایی حقوق خود و وزرا را 4 هزار و 600 تومان تعیین کرد.  

وی با ذکر خاطره‌ای از شهید رجایی و نحوه برخورد ایشان با بیت‌المال گفت: شهید رجایی به نعمت‌زاده و نوربخش می‌گفت، شما که پدران‌تان پولدار است؛ چرا دارید از بیت‌المال حقوق می‌گیرید؟ رجایی حقوق اینها را قطع کرد.  

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اگر امثال شهید رجایی‌ها رئیس‌جمهور شود، حقوق غیرمتعارف گیر نمی‌آید، تصریح کرد: برخی از بابت نمایندگی مجلس به آلاف و الوفی می‌رسند و زندگی اشرافی برای خود تدارک می‌بینند. خب برای چه اینطور می شود؟ چون رای مردم در نظام اسلامی آزاد است.

بادامچیان گفت: مردم باید به جای توجه به رقابت‌ها و پیروزی‌ها و شکست‌ها، در پی افراد صالح و شایسته و کارآمد باشند.  

وی با بیان اینکه از میان چند صالح باید اصلح را انتخاب کرد، افزود: برخی رفتند در کاخ سعدآباد نشستند؛ وقتی رفتی کاخ سعدآباد دیگر نمی‌توانی برای فقرا و توده‌ها کار کنی.  

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه از دولت بازرگان تا دولت فعلی نقاط مثبت وجود داشته و همه برای کشور کار کرده‌اند، تصریح کرد: اینکه نظام اسلامی امروز به چنین اقتداری رسیده، نتیجه کار همه بود است؛ حالا بعضی، اجر کارشان را پایمال کردند.  

بادامچیان با بیان اینکه وضعیت امروز اقتصادی کشور، حاصل سیاست‌های غلط دولت کنونی، سابق و اسبق است، گفت: امیدوارم مردم در انتخابات پیش رو به کسی رای بدهند که مقتدر، سالم، آشنا به جهان و هماهنگ با ولایت باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ایزا IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 11
    دم انتخابات شد بازم حرفای قشنگ شروع شد!
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      2 4
      که چی مثلا اگر نگویند امثال نعمت زاده درست میشوند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس