نادر قاضی پور

تحصیل در دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ آزاد هزینه بسیار بالایی دارد که بیشتر بر دوش افراد مستضعف است، آن وقت تله‌کابین میلیاردی می‌سازند و در اختیار افراد خاص قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بار مالی که دانشگاه آزاد برای تحصیل دانشجویان بر دوش خانواده‌ها می‌گذارد، گفت: تحصیل در دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ آزاد هزینه بسیار بالایی دارد و بیشتر دانشجویان نیز از خانواده‌های در سطح مالی پایین‌تر هستند چراکه آقازاده‌ها برای تحصیل به خارج از کشور مانند انگلیس و کانادا می‌روند بنابراین از علی اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد می‌خواهیم هزینه‌های دانشگاه آزاد کاهش یابد.

وی افزود: در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد در شمال تهران تله‌کابین با هزینه بسیار بالا احداث شده که افراد خاصی از آن استفاده می‌کنند.

قاضی‌پور با بیان اینکه انضباط مالی باید در راستای اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد حاکم باشد، اظهار داشت: هرگونه مناقصه بدون آنکه به اطلاع مردم رسانده شود، غیرقانونی است. گاهی مشاهده می‌شود عده‌ای یک مناقصه را در یک روزنامه کوچک آگهی کرده و بعد خودشان همه آن روزنامه را می‌خرند تا به اطلاع مردم نرسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 10
    این فرد فقط باید ریس جمهور میشد چه بارای چه بی رای و نه هیچ کسی دیگر.
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    5 2
    بسازند و دزدی نکنند - نه اینکه نسازند و دزدی کنند
    • amin IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      4 0
      استدلال بی منطقی است!!!! در همان واحد اساتید عضو هیئت علمی دانشکده فنی مهندسی یک اتاق ندارند بلکه در پارتیشن های دو در دو به دانشجویان رسیدگی میکنندو ضمنا صندلی برای نشستن دانشجو و بحث با استاد وجود ندارد!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس