کد خبر 713244
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
ارتش سوریه

ارتش سوریه پس از آغاز عملیات به سوی شهرکهای «طیبه الامام و حر بنفسه» در استان حماة، امروز عملیاتی را برای آزادسازی شهرک مهم حلفایا آغاز کرده است.

 به گزارش مشرق، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت از صبح امروز پنجشنبه حملات خود را برای نفوذ به شهر «حلفایا» واقع در شمال استان حماه آغاز کردند.

وبگاه خبری «عنب» گزارش داد که درگیری در دو محور اصلی در جریان است: محور نخست از شهر «محرده» در غرب و محور دوم از ایست و بازرسی «سنسحر» در جنوب.

گروه‌های تروریستی مانند «جیش العزه، جیش النصر، الفرقه الوسطی و احرار الشام» در این منطقه حضور دارند.

ارتش سوریه در آغاز ماه آوریل جاری حملاتی را برای آزادسازی حلفایا انجام داد که موفق نشد این شهر را آزاد کند.

همزمان با این عملیات، نیروهای سوری همچنان از محور شهرک «صوران» به سوی شهرک «طیبه الامام» در شمال حماه در حال پیشروی هستند.

در همین راستا، ارتش سوریه از شامگاه سه شنبه گذشته عملیات جدیدی را به سوی شهرک «حر بنفسه» واقع در ریف جنوبی استان حماة آغاز کرد.

حر بنفسه دروازه شمالی منطقه «الحوله» است که از ریف حماة تا ریف حمص امتداد دارد و ارتش سوریه قصد دارد وارد این منطقه شود.

نبردهای اخیر حماة، پس از آزادسازی شهرک صوران که در بزرگراه « حماة -حلب» قرار دارد، به نقطه صفر خود بازگشته است؛ زیرا نیروهای سوری موفق شدند کنترل همه مناطقی را به دست گیرند که تروریستها از ۲۱ مارس گذشته اشغال کرده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس