کد خبر 713019
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
انصاری فرد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که قرار بود پسر کاپیتان فقید این تیم در جشن قهرمانی حاضر باشد، اما ناهماهنگی شده است.

به گزارش مشرق، محمد انصاری در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت: از این قهرمانی خوشحالیم و من هم مثل بقیه بازیکنان و عضو کوچکی از تیم پرسپولیس خوشحالم که قهرمان شدیم. سال گذشته همین جمعیت با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند و قهرمان نشدیم، اما خدا را شکر که توانستیم امسال با این قهرمانی هدیه کوچکی به هواداران‌مان بدهیم.

وی درباره اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس هانی نوروزی، فرزند کاپیتان فقید تیم‌شان را به جشن قهرمانی نیاوردند، گفت: روی سکوی قهرمانی خیلی دنبال هانی بودم، اما متأسفانه او را ندیدم. هانی در هتل هم با ما بود، اما نشد که در جشن قهرمانی با ما باشد. نمی‌دانم چه شد و چه کسی هماهنگی کرده بود و شاید کم کاری صورت گرفت که پسر هادی همراه ما به جشن قهرمانی نیامد.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه فکر می‌کند تیمش در بازی با الهلال چه نتیجه‌ای کسب کند، خاطرنشان کرد: امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم تا با موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا هم دل هواداران را شاد کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
    4 0
    متاسفم که یک پرسپولیسی هستم با این رفتارتان با یک بچه یتیم که اشکش را درآوردید، در احادیث مابسیارسفارش شده به یتیم نوازی ولی شما برعکس عمل کردید، ایکاش اینقدر بهش قول نمی دادید و الکی دلش رو خوش نمیکردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس