کد خبر 712986
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد تیمش و تراکتورسازی در بازی فردا نمایش خوبی داشته باشند.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: به آذری‌زبان‌های عزیز به خاطر اتفاقات ناگوار اخیر تسلیت می‌گویم و امیدوارم ما را در غم خود شریک بدانند. نمی‌دانم چرا هر وقت به اواخر لیگ می‌رسیم، به تبریز می‌آییم! البته خوشحالم به خاطر همسرم که آذری‌زبان است، به اینجا می‌آییم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دو تیم تراکتورسازی و استقلال ارائه‌گر یک بازی زیبا باشند، افزود: ما شروع خوبی در لیگ نداشتیم و سینوس‌وار در جدول حرکت کردیم. در ابتدای فصل بازیکنان زیادی تغییر کرده بودند و دنبال این بودیم که شرایط را منطبق با آنچه مدنظر داشتیم، کنیم. بعد از خدا موفقیت‌های ما به خاطر هواداران بود. آنها خیلی صبر کردند، به خصوص در جام حذفی که شرایط خوبی داشتیم، اما به آنچه که می‌خواستیم، نرسیدیم. در برخی مواقع فاصله امتیازی ما با تراکتورسازی به 10 امتیاز هم رسید، اما الان بالاتر از این تیم ایستاده‌ایم.

منصوریان دیدار تراکتورسازی - استقلال را یک بازی شش امتیازی دانست و گفت:  تراکتورسازی در این سال‌ها به قطب سوم فوتبال ما تبدیل شده و از حمایت هوادارانش سود می‌برد. این تیم در سال‌های گذشته جزو مدعیان قهرمانی بوده و امسال هم در فینال جام حذفی حضور دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تأکید بر اینکه تیمش مقابل تراکتورسازی با حوصله و صبر بازی خواهد کرد، افزود: من با تیم نفت تهران تجربه حضور در اینجا را داشته‌ام. باید بگویم چنین جوی را ندیده بودم که یک شهر دنبال قهرمانی تیم‌شان باشند. امیدوارم هواداران از بازی فردا لذت ببرند و دوم اینکه هر تیمی تلاش کرد، مزد زحماتش را بگیرد. یک بازیکن ما سرماخورده بود و مجبور شدیم او را در تهران نگه داریم. نگرانی ما بیشتر به خاطر جوانی بیش از حد بازیکنان‌مان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس