ویژه

جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد، نمایشنامه‌نویسی که در یکی از آثار خود به تحریف زندگی شهید چمران پرداخته و سال 88 نیز از فتنه حمایت می‌کرد را به عنوان داور به کار گرفت!

به گزارش مشرق، درحالی که دبیر جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد، یکی از اهداف برگزاری این جشنواره را حمایت از تئاتر مردمی و متعهد اعلام کرده بود، از یکی از نماینده‌های تئاتر شبه روشنفکری برای همکاری در این جشنواره دعوت کرد! ایوب آقاخانی درحالی داور این دوره از جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد شده که در فتنه ۸۸ نمایشی را روی صحنه برد که در حمایت از کودتاچی‌ها، قوه‌قضاییه را به شکنجه متهم کرده بود! اجرای این نمایش باعث شد که سایت ضدایرانی رادیو زمانه که به حمایت از همجنس بازها مشهور است، آقاخانی را هدف حمایت و ستایش قرار دهد.


آقاخانی همچنین در نمایشی که به ظاهر درباره شهید چمران روی صحنه برده بود، تصویری مغشوش، آشفته و مذبذب از این قهرمان بزرگ دفاع مقدس نمایش داد.


بی‌تردید یکی از مصادیق نفوذ فرهنگی، راه یافتن عناصر مسئله‌دار به جشنواره و آئین‌هایی است که در مسیر ارائه الگو و ترویج ارزشها و هنر انقلابی تعریف شدند. این عناصر با انتخاب‌ها و سیاستگذاری‌های خود موجب انحراف جشنواره‌ها و آیین‌ها و تعیین الگوهای جعلی از هنر متعهد می‌شوند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس