بی‌بی‌سی نمایه

یک جشنواره سینمایی با موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی، از مستندساز شبکه بی‌بی سی فارسی دعوت کرد تا در این جشنواره کارگاه برگزار کند!

به گزارش مشرق، جشنواره فیلم کوتاه «سما» که توسط موسسه شهید آوینی برگزار می‌شود، در سومین دوره خود اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور کارشناس‌ها و فیلمسازها کرده است. روز گذشته نیز یکی از کارگاه‌های این جشنواره به انتقال تجربیات مهرداد اسکویی(از مستندسازهای شبکه بی‌بی‌سی فارسی) اختصاص یافت.

برگزار کنندگان جشنواره سما که شعار خود را ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی در سینما اعلام کرده‌اند، درشرایطی از این مستندساز برای کارگاه انتقال تجربه دعوت کرده‌اند که مهرداد اسکویی سال‌ها در شبکه بی‌بی سی فارسی و همچنین برای جشنواره‌های غربی، فیلم‌هایی علیه سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایرانی تولید می‌کرد!


از مسئولین موسسه شهید آوینی و برگزار کننده‌های جشنواره سما باید پرسید که براساس چه منطق و استدلالی بودجه بیت المال را برای خودنمایی مستندسازی هزینه کرده‌اند که سال‌ها سابقه پادویی برای نهادهای صهیونیستی و ضدایرانی را داشته و در فیلم‌های خود بطور آشکار به تحقیر فرهنگ و هویت ایرانی (نه فقط اسلامی) پرداخته است؟

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس