ضرغامی نمایه

رئیس اسبق رسانه ملی گفت: اصلاح‌طلبان اشتباه می‌کنند که همه‌ی تخم‌ مرغ‌های خود را در سبد آقای روحانی می‌گذارند، پایه‌های مسئولیتی آقای روحانی کاملا لرزان شده است.

به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی با اشاره به نگرانی جریان‌های رقیب نیروهای انقلابی از وحدت این نیروها با یکدیگر اظهار داشت: این نگرانی طبیعی است، بخش اصلی این نگرانی را دشمنان ما به صورت کلی دارند، آن‌ها از هرگونه وحدت و انسجام بین نیروهای انقلابی سود نمی‌برند و با شایعه پراکنی و طراحی موضوعات حاشیه‌ای سعی دارند این وحدت را شکست خورده نشان دهند.


وی افزود: رقبای انتخاباتی ما هم نسبت به این وحدت رضایتمندی ندارند چرا که خود آن‌ها یعنی جریان اعتدال و اصلاح‌طلبان روی یک کاندیدا واحد یعنی آقای روحانی به جمع بندی رسیده‌اند و قطعا از وحدت حداکثری نیروهای مردمی و انقلابی راضی نیستند.


رئیس اسبق رسانه ملی گفت: اصلاح‌طلبان اشتباه می‌کنند که همه‌ی تخم‌ مرغ‌های خود را در سبد آقای روحانی می‌گذارند، پایه‌های مسئولیتی آقای روحانی کاملا لرزان شده و اصلاح طلبان که برای خودشان موجودیتی قائلند و خود را دارای یک رای قابل توجه در کشور می‌دانند احتمالا اشتباه سال 84 را امسال هم تکرار خواهند کرد.


ضرغامی ادامه داد: اصلاح‌طلبان از وحدت حول روحانی ضرر می‌کنند چون نارضایتی از عملکرد دولت بالا رفته و حتی اگر روحانی مجددا رای بیاورد اصلاح‌طلبان باید بیشتر نسبت به عملکرد روحانی پاسخگو باشند.


وی در پایان تاکید کرد: طبیعی است که رقبای انتخاباتی ما از وحدت حداکثری نیروهای انقلابی ناراضی هستند و سعی می‌کنند با عملیات روانی و خبرسازی، کاری کنند تا وحدت نیروهای انقلابی به سرانجام نرسد.

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • مجید IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
    11 4
    آقای ضرغامی نگران اصلاح طلبان شده؟!!
    • ناشناس IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
      3 8
      نگران نشده داره نظرشو میکنه . چرا انقدر حواسا پرته ؟ خب بخون چی نوشته بعد بیا نظر بده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس