کد خبر 711284
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
پدیده مشهد

با شکست مشهدی ها در خانه، نوار پیروزی های پیاپی پدیده در لیگ شانزدهم پاره شد تا طلسم ناکامی های تراکتور برابر این تیم هم پایان یابد.

به گزارش مشرق، دیدار پدیده-تراکتور از حیث حضور تماشاگران مسابقه ویژه ای بود. فوتبالدوستانی که 90 دقیقه از تیم شهرشان حمایت کردند و حتی پس از شکست بازیکنان پدیده را مورد تشویق قرار دادند. حضور پر رنگ تماشاگران مشهدی در ورزشگاه ثامن حرف های ناگفته بسیاری داشت. اینکه آنها اگر تیم مورد علاقه شان نتایج خوبی کسب کند همهس ختی ها را به جان می خرند و به ورزشگاه می آیند. اینکه آنها پس از سه فصل حضور در سطح اول فوتبال کشور نیاز به محرکی همچون سهمیه آسیایی دارند. اینکه آنها وظیفه خود را انجام می دهند اگر سایر عوامل هم به وظایف خود عمل کنند.


تماشاگران حاضر در استادیوم ثامن که تعدادشان به بیش از 12 هزار نفر هم می رسید، کم کم به این نتیجه رسیده اند که برای حمایت از تیمشان نباید منتظر برگزاری بازی در استادیوم امام رضا که به مراتب نیاز به پیمودن مسافت کمتری دارد باشند. به همین خاطر دیگر خیلی اصراری به برگزاری در این ورزشگاه تازه تاسیس ندارند، هرچند از برگزار نشدن مسابقات فوتبال لیگ برتر در آن با وجود افتتاح ورزشگاه متعجب اند.


پدیده که مدت زیادی از حضورش در سطح برتر فوتبال ایران نمی گذرد، اگرچه مشکلات زیادی را در چند سال پشت سر گذاشته اما نتوانسته خود را به عنوان یک تیم خوب معرفی کند. این تیم نوپای فوتبال ایران در همین مدت اندک حضور خود از ثبات مناسبی در نتیجه گیری برخوردار بوده و همواره ضمن حفظ شرایط خوب خود توانایی هایش را به رخ کشیده است.


نکته مثبت دیگری که در پدیده به چشم می خورد، روی نیمکت است. رضا مهاجری مربی جوانی که جنگجوی خوبی به نظر می رسد و در سخت ترین شرایط نیز از تیمش حمایت می کند تقریبا روی نیمکت این تیم جا افتاده و در دو سال اخیر توانسته نتایج خوبی را با تیم تازه شکل گرفته اش به دست آورد.


پدیده اگرچه نوار بردهای متوالی اش مقابل تراکتورسازی پاره شد اما قطعا حریف سرسختی برای پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر خواهد بود. خصوصا حالا که بازیکنان این تیم به کسب سهمیه آسیایی نیز امیدوار هستند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس