شبکه پنج

مدیر گروه فیلم وسریال شبکه 5 با اشاره به اینکه دو پروژه لژیونر و در جستجوی آرامش تا پایان فصل بهار جلوی دوربین قرار دارند، از پروژه "گرانباری" به عنوان اثری سخن گفت که به موضوع ایران هراسی می‌پردازد.

به گزارش مشرق، غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه 5 گفت: به طور یقین تلاش دوستانی که در بخش‌های مختلف شبکه 5 فعالیت می‌کنند و مدیر شبکه، در نیتجه کیفی تولیدات شبکه 5 تاثیر می‌گذارد و با این حال ما هم در کنار سایر افراد تلاش می‌کنیم تا به یک نتیجه مطلوب برسیم.
وی ادامه داد: از شهریور ماه سال 1395 طرح اولیه سریال تلویزیونی "لژیونر" در شبکه مطرح شد و قرار بود این اثر برای نوروز ساخته شود.

الماسی تصریح کرد: با این حال با توجه به زمان تصویب این طرح و همچنین سیاست هایی که در سازمان و شبکه برای پخش آثار نوروزی وجود دارد ،‌ ما هم با نظر معاونت سیما تصمیم گرفتیم این سریال را برای نوروز پخش نکنیم.
وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: در این مدت سعی کردیم تصویربرداری سریال را کمی دیرتر آغاز کنیم و مدت زمان بیشتری روی متن کار کنیم.الماسی توضیح داد: طرح اولیه این سریال را امیرحسین قاسمی ارائه داده بود و در نهایت نویسندگی اثر با پیمان عباسی ادامه پیدا کرد البته نسبت به ایده اولیه دچار تغییراتی شده اما رگه‌هایی از آن همچنان در متن دیده می‌شود. تلاش کردیم که این کار از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد.
وی یادآور شد: سریال "لژیونر" اسفند ماه جلوی دوربین رفت و امیدواریم برای اردیبهشت ماه تصویربرداری آن به پایان برسد.
مدیر گروه فیلم وسریال شبکه 5 همچنین گفت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان شب‌های قدر و همچنین روزهای 14 و 15 خرداد را داریم ،‌ پخش اثری که زمینه‌های طنز داشته باشد کمی دشوار است به همین دلیل به واسطه تعداد قسمت‌ها ،‌ موضوع و شرایط موجود امکان پخش سریال "لژیونر" برای این ماه وجود ندارد.
وی تصریح کرد: به طور یقین یکی از گزینه‌های اصلی شبکه 5 برای پخش در تابستان سال جاری سریال تلویزیونی "لژیونر" خواهد بود.
الماس اظهار کرد: به طور تقریبی 17 اثر در شبکه 5 به جریان افتاده که در مراحل مختلف به سر می‌برند. از این تعداد، دو اثر در مرحله تولید هستند که یکی از آن‌ها سریال تلویزیونی "لژیونر" و دیگری سریال "در جستجوی آرامش" است که تصویربرداری آن تا پایان خرداد ادامه پیدا می‌کند.

وی توضیح داد: همچنین سه اثر را در مرحله پیش تولید داریم که یکی از آن‌ها سریال "از یاد نرفته" است که اکبر تحویلیان تهیه کننده آن اثر است و بهرامیان کارگردانی آن را بر عهده دارد.همچنین اثر دیگری را داریم که به صورت اپیزودیک و با حضور چند کارگردان و نویسنده تولید خواهد شد.
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه 5 یادآورشد: اثر دیگری با عنوان "گرانباری" را هم داریم که تصویربرداری آن هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور انجام می‌شود و فضایی دارد که در آن بیشتر به پروژه راه اندازی شده درغرب با عنوان ایران هراسی و زبان فارسی پرداخته می‌شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: حدود 12 اثر دیگر را هم داریم که در مرحله نگارش متن هستند که تصور می کنم باید در شش ماهه نخست امسال به اتمام برسد.الماسی افزود: امیدوارم امسال یک آنتن گرم را برای مخاطبان شبکه 5 تدارک ببینیم.
وی اظهار کرد: سازمان صدا و سیما از لحاظ بودجه ای در فشار قرار دارد اما با تدابیری که هم در بخش مدیریت کلان رسانه  و هم مدیریت شبکه اندیشیده شده، در حوزه نمایشی به طور نسبی وضعیت مالی بد نیست و تلاش های زیادی صورت گرفته تا این فشارها کمتر شود.
مدیر گروه فیلم وسریال شبکه 5 خاطر نشان کرد: امیدواریم همچنان با همت مدیران و عوامل از این دوران به خوبی گذر و تولیدات قابل توجهی را برای مخاطبان تلویزیون تولید کنیم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس