کد خبر 711026
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
بایرن مونیخ

در آخرین بازی روز شنبه بوندس لیگا تیم های بایر لورکوزن و بایرن مونیخ به تساوی ۰-۰ دست یافتند.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ در حالی که تیم لورکوزن از دقیقه ۶۰ ده نفره شده بود موفق به شکست دادن این تیم نشد. با این نتیجه بایرن مونیخ در صدر باقی ماند اما اختلافش با لایپزیگ به ۸ امتیاز رسید. بایر لورکوزن هم با کسب این نتیجه ۳۶ امتیازی شد و به مکان یازدهم جدول رسید.

دقایق ابتدایی نیمه اول آرام دنبال شد اما بعد از دقیقه ۲۰ فشار حملات بایرن مونیخ روی دروازه تیم میزبان افزایش یافت. دقیقه ۳۳ بازیکنان بایرن مونیخ ۲ بار پیاپی تا آستانه باز کردن دروازه لنو پیش رفتند اما توپراک و یدواری ضربات آلابا و ویدال را در آستانه ورود به دروازه رد کرد. در ادامه واکنش خوب لنو مانع از گلزنی کومان شد و قبل از پایان نیمه اول ویدال و تیاگو می توانستند دروازه لورکوزن را باز کنند اما ضربات آن ها از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم را بایرن مونیخ بهتر آغاز کرد و همانند نیمه اول چند بار روی دروازه لورکوزن تا قبل از دقیقه ۶۰ خطرناک ظاهر شدند. دقیقه ۵۹ تین یدوای مدافع لورکوزن پس از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و کار برای تیم آنچلوتی آسان تر شد. بعد از ۱۰ نفره شدن لورکوزن بایرنی ها حملات بیشتری روی دروازه حریف تدارک دیدند و دقیقه ۸۵ لام از مقابل دروازه و در بهترین موقعیت توپ را به بیرون زد. دقیقه ۹۰ در موقعیتی خوب توپ به روبن رسید اما ضربه سر او به کنار دروازه برخورد کرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس