کد خبر 710446
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۶
سیل

فرماندار شهرستان عجب‌شیر از ناپدید شدن 12 نفر بر اثر سیل در روستای چنار این شهرستان خبر داد و گفت: تا این لحظه جسد 2 نفر از اهالی این روستا پیدا شده است.

به گزارش مشرق، سیدشمس‌الدین مراثی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص وقوع سیل در برخی از روستاهای عجب‌شیر اظهار کرد: با توجه به افزایش بارندگی و طغیان رودخانه‌ها ستاد بحران در شهرستان عجب‌شیر تشکیل یافت و تصمیمات نهایی اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه تا این لحظه جسد 2 گرفتار در سیل از طریق نیروی انتظامی عجب‌شیر به بیمارستان تحویل داده شده است، گفت: متاسفانه طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته احتمال افزایش تعداد کشته شدگان وجود دارد.

فرماندار عجبشیر خاطرنشان کرد: طبق گزارش به دست آمده تاکنون از مفقودی 12 نفر اطلاع داده‌اند و امید است این عزیزان در سلامت بوده و به آغوش خانواده‌های چشم انتظار خود برگردند.

وی متذکر شد: هیچ راه مواصلاتی تخریب نشده و در تردد هیچ گونه مشکلی نداریم و فقط یکی از پل‌های قوری‌چای دچار مشکل شده بود که بلافاصله تعمیر شد.

مراثی افزود: برخی شائبه‌ها در خصوص بسته شدن برخی روستاها در رسانه‌ها منتشر شده که چنین چیزی وجود نداشته و دسترسی به تمام روستاها وجود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس