لژیونر

کارگردان سریال «لژیونر» درباره این مجموعه و فضای کمدی و اجتماعی آن سخن گفت و اینکه خودش را فیلمساز ژانر نمی داند.

به گزارش مشرق،‌ مسعود آب پرور در پشت‌صحنه سریال «لژیونر» درباره این سریال و اینکه از چه زاویه ای به ورزش می پرازد گفت: درواقع ورزش بهانه ای است که ما بتوانیم قصه شخصیت های خود را تعریف کنیم؛ قصه آدم هایی که به یکدیگر نزدیک هستند یا فکر می کنند که نزدیک هستند.

وی ادامه داد: به نظر می آید که فرهنگ ارتباطی ما در جامعه کمی مخدوش و مختل شده است و شاید بازنمایی این اشکالات ارتباطی، کمی ما را به خود بیاورد و باعث شود که خود را ترمیم کنیم. شاید بتوان با لایه های طنز کمی به خود نهیب بزنیم تا مواردی را اصلاح کنیم.  

کارگردان «لژیونر» درباره فضای این اثر در مقایسه با کارهای پلیسی چون «هوش سیاه» اظهار کرد: ژانر این کار کاملا اجتماعی و کمدی است و البته من هم همیشه گفته ام که فیلمساز ژانر نیستم و دوست دارم ژانرهای مختلف را تجربه کنم چون همه ژانرها برای خود قواعد و اصولی دارند که اگر بتوان آنها را رعایت کرد اثر قابل توجه و مناسبی ساخته می شود. با این حال امیدوارم در کار بعدی یعنی «کایدون» دوباره به همان خط بازگردم و یک اثر خوب بسازم.

وی درباره این سریال که با حضور بازیکنان فوتبال ساخته می شود، توضیح داد: فکر می کنم بتوانیم از فوتبالیست های بازنشسته و کسانی که در حاشیه فوتبال فعالیت دارند استفاده کنیم. در نقش اشتیفیم آرفی در این سریال چندان مربوط به ورزش و فوتبال نیست و این نقش کلاهبرداری هایی دارد که بیش از این نمی توانم درباره آن توضیح بدهم.

هدف اولیه رسانه ملی اهداف کمی و بعد کیفی است

آب پرور درباره ویژگی های این سریال و جذابیت آن برای مخاطب بیان کرد: فکر می کنم با اتفاقاتی که در رسانه ملی رخ داده این رسانه به دنبال این است که مردم را دوباره در برابر سفره ای که پهن می کند، جمع کند. همین که بتوانیم برای ذایقه های مختلف آثار متنوعی نمایش دهیم هدف اولیه و کمی ما است و امیدوارم هرچه زودتر در بحث کیفی نیز رشد کنیم.

وی درباره شبکه پخش کننده این سریال نیز یادآور شد: من امیدوارم شبکه پنج با سریال هایی که پخش می کند بیشتر توجه مخاطبان را به خود جلب کند و زمان پخش «لژیونر» هم این سریال با توجه مخاطبان مواجه شود. 

کارگردان «هوش سیاه» در پایان درباره ساخت سری سوم این مجموعه نیز عنوان کرد: «هوش سیاه» و ادامه پیدا کردنش در هاله ای از ابهام قرار دارد. من علاقه زیادی به این پروژه دارم و خیلی هم نزد مخاطبان تلویزیون خوش سابقه است. به ویژه اکنون که بازپخش آن از شبکه پنج آغاز شده است می توان بازخوردهای آن را دید ولی امیدوارم بیش از ما مدیران رسانه دغدغه ساخت آن را داشته باشند تا بتوانیم راهی برای ادامه تولید آن پیدا کنیم. البته ما سناریوی «کایدون» را حدود یک سال است که آماده داریم که بسیار جذاب تر از «هوش سیاه» خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس