روز دوم ثبت نام انتخابات

براساس آخرین آمار اعلام شده، تعداد ۲۶۶ داوطلب تا ساعت ۱۶ امروز در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نام نویسی کردند.

سرویس سیاست مشرق - نام نویسی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح روز گذشته سه شنبه ( ۲۲ فروردین ماه) با دستور وزیر کشور آغاز شد و بر اساس آمار "پور علی مطلق" دبیر ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: تعداد ١٢٦ داوطلب شامل ٦ زن و ١٢٠ مرد در نخستین روز ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام قطعی کردند؛ وی ادامه داد: مسن ترین داوطلب ٧٩ ساله و جوانترین داوطلب ١٨ ساله هستند.

نام نویسی از داوطلبان شرکت در این انتخابات از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعد ظهر در محل ستاد انتخابات کشور انجام خواهد شد؛ بر اساس جدول زمابندی منتشر شده از سوی ستاد انتخابات کشور نیز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تا ۲۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

گزارش روز اول متن و حاشیه ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری را از اینجا ببینید.

در این گزارش که لحظه به لحظه در حال بروز رسانی می باشد، تمامی رویدادهای خبری و حاشیه ای دومین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمده که در ادامه می خوانید:

ساعت ۸-۹ صبح:
* کنایه جوان ۱۹ ساله به روحانی در روز دوم ثبت‌نام

دومین روز از ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم همانطور که پیش بینی می شد خالی از حواشی نبود و حضور عده‌ای با شرایط خاص برای ثبتنام انتخابات ریاست جمهوری در محل وزارت کشور، توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد.

به عنوان نمونه در اولین ساعات امروز، جوانی ب شعار سازندگی خود را رقیب رئیس‌جمهور کنونی معرفی کرد و داوطلب دیگری با مدرک تحصیلی دیپلم وعده حل مشکلات اقتصادی را داد.   داوطلب ۶۵ ساله دیگری نیز با اعلام انتخاب کابینه خود برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرد و جوان ۱۹ ساله ای که در کلاس اول دبیرستان درس می‌خواند نیز با کنایه به روحانی، ‌ اعلام کرد برای حل مشکلات وعده ۱۰۰ روزه نمی‌دهد. محمد حسین ریگی به خبرنگاران گفت:" من احساس تکلیف کردم که بیایم و ثبت نام کنم،   هیچ قول صد روزه ای می دهم چون نمی خواهم دروغ بگویم، ترامپ را نابود خواهیم کرد"

ساعت ۹-۱۰:

مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ثبت‌نام کرد

در آغازین ساعات دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حسین برتوند متولد سال ۱۳۱۴ با ۸۲ سال سن و با شغل دندانپزشکی در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و برای این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، پیرترین داوطلب تا روز گذشته فردی ۷۹ ساله و جوان‌ترین داوطلب نیز فردی ۱۸ ساله بود که در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده است.

مسن‌ترین داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با ۸۲ سال سن

مجتبی رستگاری‌کیا داوطب ۴۶ ساله کرمانشاهی هم از دیگر ناشناخته‌های انتخابات امسال است که صبح امروز در محل وزارت کشور حاضر شد. وی در زمان ثبت‌نام گفت: اگر تایید صلاحیت شوم آرای تمام ایران را تصاحب می کنم.

وی به خبرنگاران گفت: لرها و کردها به من رای می دهند. باید برای ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، شرایط قرار بدهند، البته باید به افراد غیر معروف هم تایید صلاحیت بشوند. این چهره ناشناخته ادامه داد: رقیب من آقای روحانی و آیت الله رئیسی هستند؛ من می توانم به دور دوم بروم و رای می آورم. الان هم از حوزه ماهی ۱۵۰۰۰۰۰ حقوق می گیرم

داوطلب دیگری که برای انتخابات ثبت‌نام کرد جوانی متولد سال ۶۸ و دانشجوی مدیریت دولتی است، اطلاعات سیاسی زیادی ندارد، او می گوید می داند رأی نمی آورد.

ثبت‌نام معاون احمدی‌نژاد ناقص ماند

نماینده مسعود زریبافان، رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران و  معاون دولت محمود احمدی نژاد با حضور در وزارت کشور، از جانب وی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. این ثبت نام به دلیل نقص مدارک نهایی نشد.

ساعت ۹- ۱۰:

۱۳۹ داوطلب تا ساعت ۹:۳۰ روز دوم

تا ساعت ۹:۳۰ امروز تعداد ۱۳۹ داوطلب برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نام نویسی کردند.

مسعود زریبافان از معاونین رئیس‌جمهور در دولت احمدی نژاد پس از آنکه به دلیل نقص مدارک، نماینده وی نتوانست در انتخابات ثبت‌نام کند، شخصا برای ثبت نام در انتخابات به وزارت کشور رفت. وی در جمع خبرنگاران گفت: برای خدمت و حل مشکلات مردم و به صورت مستقل آمده ام.

دیگر داوطلب ناشناخته ای که امروز در انتخابات ثبت‌نام کرد قول استفاده از کابینه روحانی را داد. این ثبت نام کننده می گوید کابینه ام را چیده ام و ظریف وزیر خارجه دولت من خواهد بود. او می گوید تنها رقیبم فقر و بیکاری است

حمیدرضا بقایی با همراهی محمود احمدی نژاد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

ساعت ۱۱-۱۲:

بازدید دادستان کل کشور از ستاد انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور دقایقی قبل از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.

 محمدعلی پورمختار نماینده مجلس و عضو کمیسیون اصل ۹۰، برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

ثبت‌نام ۵۰ نفر تا ساعت ۱۱ روز دوم

تا ساعت ۱۱ امروز ۱۷۶ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نام نویسی کردند. در روز دوم و تا ساعت ۱۱، ۵۰ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.

دقایقی پیش محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های دهم و نهم که برای همراهی حمید بقایی جهت ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز در این انتخابات ثبت‌نام کرد.

تا ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه ظهر امروز ۱۹۷ برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند که از ایتن تعداد ۸ زن و ۱۸۹ مرد  هستند.

ساعت۲-۳:

ثبت نام فرزند آیت‌الله کاشانی

سید احمد کاشانی فرزند آیت الله کاشانی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

سید احمد کاشانی

وی پس از ثبت‌نام در انتخابات گفت: در صورتی که رییس جمهور شوم اصلاح قانون انتخابات و برچیدن بساط یارانه ها در دستور کارم خواهد بود. برای تمام بخش های مدیریتی کشور برنامه دارم و در بسیاری از زمینه ها صاحب نظر هستم. وی ادامه داد: در سال ۱۳۸۸ و ۱۳۹۲ نیز داوطلب انتخابات ریاست جمهوری بودم اما صلاحیت من از سوی شورای نگهبان احراز نشد.

سردار محمد غفاری فرمانده پیشین نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان امروز (چهارشنبه ۲۳ فروردین) در دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در وزارت کشور در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرد. سردار غفاری فرماندهی سابق قرارگاه فتح و معاونت امنیتی سیاسی استانداری خراسان‌رضوی در دولت دهم را در کارنامه خود دارد.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۲۳۰ داوطلب از روز گذشته تا کنون در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کردند.

یکی از بانوان ثبت نام کننده در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کار دولتی داشتم، من را اجبارا بازخرید کردند،  آمده ام انتقام بگیرم.

وی افزود: می دانم تایید صلاحیت نمی شوم اما از منتخب ملت می خواهم به برنامه های دو صفحه ای من برای اداره کشور توجه کند و آن را سرلوحه امور خود قرار دهد.

تا ساعت ۱۴:۳۰ امروز ۲۴۱ نفر در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نام نویسی کردند. در روز دوم ثبت نام ۱۱۵ داوطلب شامل ۴ زن و ۱۱۱ مرد ثبت نام کرده اند.

موسی الرضا ثروتی نماینده دوره نهم مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

سیروس میمنت بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

ثبت‌نام در انتخابات با لباس عربی

سه عرب خوزستانی با لباس های عربی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کردند. این کاندیداها در بیان دلایل ثبت‌نام خود گفتند: هامون دارد خشک می شود. مردم خوزستان دارند تلف می شوند. نام خوزستان به خاکستان بدل شده. امدیم تا بگوییم به داد ما برسیدامدیم تا صدایمان شنیده شود/ به روحانی رای نمی دهیم.

۲۸۷ داوطلب تا پایان روز دوم برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کردند.

امروز ۱۶۱ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

دقایقی قبل درب وزارت کشور بسته شد و بدین ترتیب روز دوم نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 34
  • پیشنهاد IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    79 12
    با وضعیت فعلی روند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبدیل به یک شوی کمدی و مایه مضحکه همه جهان شده است. آیا واقعا نمی شود ترتیبی داد که ثبت نام اینترنتی صورت گیرد و سپس از بین افراد دارای حداقل شرایط امتحان شرع و قانون اساسی گرفته شود و سپس از بین پذیرفته شده افراد دارای فعالیتهای سیاسی گسترده به عنوان رجل سیاسی تایید صلاحیت شوند؟
    • علی اکبر IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      10 5
      بسم الله الرحمن الرحیم.اتفاقاهرکسی خالصانه خدمت میکند برایش جوک ساخته میشود (محمدغرضي راگفتم).اگرکارخانه ساخت کابل فیبرنوری نباشداقایان قالیباب شهرداری یادولت چگونه فیبرنوری راتوسعه خواهدداد راه اندازی پانل خورشیدی مخابرات شرکت طرح و توسعه تلفن ایران به عنوان هسته اولیه تشکیل شرکت ارتباطات زیرساخت کنونی در تیر ماه ۱۳۶۸ آغاز فعاليت شركت هاي سهامي مخابرات استان ها استفاده از مراكز پيشرفته ديجيتال و سيستم اطلاعاتي كامپيوتري آغاز بهره برداري از كارخانجات كابل شهيد قندي يزد ، بهره برداري از اولين مركز سوئيچ ديجيتال ايران نخستين فيبرنوري بين شهري.تهران کرج- تأسیس مجتمع تولید فیبرنوری در پونک تهران اولین شبکه ملی مخابرات نوری نصب اولين خط كابل كواكسيال بين شهري در ايران بين شهرهاي اصفهان و تهران بهره برداري از مجتمع مخابراتي انقلاب اسلامي به عنوان دومين مركز مخابراتي ايران . راه اندازی شبکه تلفن همراه خدمات هوایی پست و مخابرات
    • 1 IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      38 11
      احمدی نژاد ثبت نام کرد!!!
    • یک ایرانی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      7 2
      در مورد کارایی مهندس غرضی توصیه می کنم به جلسه خداحافظی اش از وزارت پست و تلگراف و تلفن در سال 1376 مراجعه کنید تا متوجه شوید که کارکنان آن وزارتخانه چه دل خونینی از او داشتند
    • ابراهیم IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      20 4
      وای دکتر اومد اگر تایید صلاحیت بشه چه شیر تو شیری شده امسال همه احساس تکلیف کردن
    • لبخند علوی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      38 0
      اگر 50 هزار تومان فیش واریزی می خواستند بسیاری برای ریاست جمهوری ثبت نام نمی کردند. وقتی با یک کپی شناسنامه و کارت ملی و دو قطعه عکس تیتر رسانه ها می شوی چرا کاندید نشوی؟ ایران سرزمین دیدنی هاست!!
    • ر IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      38 1
      مثلا آنان که قانون وشرع میدانستند ودرلباس شرع دروغ گفتند وازکربلا درس مذاکره گرفتند خیلی کاریترازاین افرادهستند به خدا قسم افراد صادق وصاف دل و شجاع ومتدینی دربین همین افراد که مایه تمسخرخبرنگاران شده اند وجود دارندکه لیاقتشان ازکسانیکه 39ازانقلاب و اسلام و بیت المال و نان امام زمان خوردن شایسته تر پاک تر و صادق ترند
  • میثم IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    34 1
    تنها شرط لازم برای ثبت نام در انتخابات فتوکپی شناسنامه و کارت ملیه.
    • فاطمه IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      8 4
      سلام دوست گرامی. فقط کپی شناسنامه و کارت ملی لازمه؟مدرک تحصیلی و یا مدرک دیگری لازم نیست؟ میشه خواهش کنم جواب بدین!
    • ابراهیم IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      8 2
      خیر خانم محترم فقط 2 تا عکس کپی شناسنامه و کارت ملی می خواد چیز دیگری احتیاج نیست !
  • علی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    20 49
    با وجود مشرق و امثال مشرق 100 روز که هیچ 10000 روز هم مملکت راه به جای نخواهد برد,کم برای منافع شخصی و حزبی سنگ اندازی کنید.
    • رضا IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      28 11
      سلام روحانی. چه خبرا؟
    • حسینی IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      18 12
      اصلا وعده صدروزه چی چی هس!؟ چرا حرف تو دهن فرد مورد نظر می گذارید....
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      2 0
      میشه یه الگوی خوب برای مشرق معرفی کنی ؟لطفا از رسانه های حامی دولت باشه که سنگ هم حزبی های خودشون رو به سینه نزنن وفقط وفقط وفقط وفقط وفقط برای رضای خدا و مردم مردم مردم مردم حرف بزنن اگه راست میگی ودغدغه مردم داری معرفی کن یاالله معرفی کن زود باش معرفی کن جون مادرت معرفی کن جون قفل چمدون
  • امیر IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    28 2
    اگر برای ثبت نام هر فرد برای انتخابات ، یه هزینه 100 هزار تومانی میگرفتند الان اونجا پشه هم پر نمیزد . بعضی ها فقط برای اینکه عکسشون دیده بشه مملکت رو به بازی گرفته اند.
  • سید محمد IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    30 5
    اوه اوه احمدی نژادم اومد
    • میثم IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      8 0
      جدی میگی؟اوه اوه
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      3 0
      ممنون
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      2 4
      خوب نیست
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      6 2
      افرین
  • امیر IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    17 4
    یا حسین احمدی نژاد هم اومد
  • امید IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    31 14
    مگر رهبر انقلاب به احمدی نژاد نگفت که نیاید؟ شورای نگهبان باید به دلیل عدم التزام عملی به ولایت فقیه احمدی نژاد را رد صلاحیت کند.
  • امیر IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    14 8
    مشایی وارد میشود
  • حاج حسین IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    26 11
    محمود؟ نمکدان نشکن محمود. حضرت آقا کم ازتو حمایت نکرد محمود. هزینه روی دست نظام نگذار . اجازه نده بی بصیرتان خنده مستانه بزنند محمود. برگرد محمود
  • ایران 96 IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    26 9
    احمدی نژاد باید به توصیه رهبری گوش کنه هم به نفع کشوره همه به نفع خودش
  • قل قلی میرزا IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    20 3
    حاجی چه خبره احمدی نژاد ثبت نام کرده؟ عجبا
  • محمد IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    7 5
    انعکاس خبر افراد ثبت نام کرده متفرقه باعث ترویج فرهنگ غلط این کار می شه
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    38 8
    احمدي نژاد با ثبت نام خود كاملا از جلد خود بيرون آمد!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • سعید IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      0 0
      حالا یه سری باز سنگشو به سینه بزنن
  • میثم IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 0
    سلام بنظرتون احمدی نژاد تایید میشه؟ اگر نه چرا؟
  • حامد IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 2
    اگر یکی از این افراد رئیس جمهور می بود وضع امروز بهتر بود. بلایی که دولت کنونی بر سر معیشت و اقتصاد و صنعت و دانشگاه ها آورد تا 15 سال قابل جبران نیست
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 1
    احمدي نژاد قدم به قدم بيانيه و حركاتش تغيير ميكنه....نه به اون روزاي اولي كه بقايي اومد كه بيانيه مجدد داد كه از كسي حمايت نميكنه و بعد كم كم بيانيه و حركاتش قدم به قدم تغيير كرد. تا امروز كه ثبت نام كرد.... قطعا همونطور كه در گذشته عده اي روي اشخاصي مثل مرحوم منتظري و مرحوم هاشمي رفسنجاني گير كردن روي احمدي نژاد هم گير خواهند كرد! رويش ها و ريزش ها از نه از اول انقلاب بلكه از صدر اسلام تا ظهور ادامه خواهند داشت
  • د IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 1
    جریان احمدی نژادخطرناکترین حریان بعداز انقلاب است.ایشان صراحتاازصحبتهای رهبری عدول می کنندوخودرامریدرهبری می دانندواین اوج جریان نفاق است.
  • ناشناس IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 2
    میگن رهبر در بیانات جدیدشون بهش گفتن شرایط امروز با دیروز متفاوت.. خواستی کاندید شو اینم اومده . این چیزیه که من شنیدم توی خیلی از سایتها هم پیچیده .
  • شلغم IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 3
    احمدی نژاد هم مثل بقیه اونهایی که دو قطعه عکس و کپی شناسنامه و کارت ملی دارند ، ثبت نام کرده ! اومده دیده دلش خواسته ! خب بچه اس دیگه ، چیکار میشه کرد !!!!!!
  • مهدی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 2
    احمدی نزاد ثبت نام کرد و تیتر یک تمامی سایت های حداقل داخلی شد!!!!! شما مشرقی ها چرا کار نکردید ؟؟؟؟؟ اون که از نظر شما ها عالی بود و بی عیب و نقص !!!!!!!!!!! ولایی بود و انقلابی ؟؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 3
    چقدر تند میرید خودش گفته برای حمایت از بقایی اومده چون خودش رای نداره
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 1
    رای ما فقط استاد علیرضا باقری
  • حسین IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 2
    سلام چی شده مشرق چه رندانه ازثبت نام احمدینژادمیگذری تاحالا که به ظاهرهم که شده ازحضرت اقا حمایت میکردی شترسواری دلادلا میشدپس. ......
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 0
    آدمای روانی چه راحت ثبت نام میکنند.
  • حسینعلی IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 1
    وای از افراد بی بصیرت ، آقای احمدی نژاد ! میترسیم مثل سران فتنه عاقبت خوبی نداشته باشی . چرا روی حرف مولامان پا گذاشته ای؟ بگذار مملکت آرام باشه.8سال زحمت کشیده خدا خیرت بده. بگذار همیشه به نیکی ازت یاد بشه.اگر خدای نکرده مسبب ریختن خون از دماغ کسی بشوی ، روز قیامت باید جوابگو باشی . اگر واقعا" ولایت را قبول داری از ثبت نامت انصراف بده . توهم مثل حر تصمیم تاریخی بگیر.همین حالا
  • رضا IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 0
    این حجم ثبت نامها واقعاً برای ثبت نام و مبارزه برای تصدی صندلی ریاست جمهوری نیست فقط تریبونی است که اشخاص بلاواسطه درخواستها و انتظارات خود را به گوش مسئولان و نظام برسانند. در واقع فریادهای خفته در گلو در این مجال رونمایی میشود به امید شنیده شدن و اصلاح امور برای تمامی ایرانیان از هر نژاد و قومیتی. ان شاالله رئیس جمهور منتخب ببیند و برنامه ای برای درخواستها داشته باشند.
  • اسفندیار بهاری IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 2
    در دولت دوازدهم که به فضل الهی به ریاست برادر عزیزمان مهندس حمید بقایی تشکیل خواهد شد هم سهم دکتر احمدی نژاد بیشتر خواهد بود هم حق دکتر احمدی نژاد بیشتر خواهد بود و هم صد البته تکلیف دکتر احمدی نژاد بیشتر و بزرگ تر خواهد بود احمدی نژاد پیروز است! ایضا بقایی
  • اسفندیار بهاری IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 2
    در تاریخ اگر کسی توانسته با عشق بجنگد با احمدی نژاد هم می تواند احمدی نژاد پیروز است! ایضا بقایی
  • ali IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 1
    سلام به مشرقی ها ! ای مشرق همه صحبت های سایتتون ضد روحانی هست( اصلا طرفدار روحانی نیستم) و هیچ صحبتی از احمدی نژاد نمیزنین با اینکه تیتر یک اخبار هست حالا راسشو بگو از کی حمایت میکنی؟ از ترامپ ایرانی!!!؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 0
    یعنی کسی نداریم در این کشور به این مسخره بازی کاندیدا ها خاتمه دهد . واقعا دنیا بمامی خندد
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    3 2
    روح منی احمدی بت شکنی احمدی
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    0 2
    علی برکت الله به احمدی نژاد
  • میثم IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    2 3
    ازمردم ایران خواهش میکنم باعقلشون انتخاب کنند نه با احساسشون ،وقلب امام زمان ورهبر عزیزمونو به درد نیاورند. احمدی نژاد اگه بصیرت داشت ثبت نام نمی کرد. یاعلی
  • حداقل شرایطی که باید بگذارند IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    1 1
    داشتن مدرک فوق لیسانس یا معادل حوزوی آن . سن بین 40 تا 70 سال . فیش واریزی به مبلغ مثلا 500 هزار تومان .
  • US ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    1 1
    چرا در مورد ثبت نام احمدی نژاد خودتون رو به کری و کوری زدید و فقط مشغول درج افاضات هستید.
  • تضاد دیالکتیک! IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    1 2
    جالب است که با ثبت نام احمدی نژاد بی بی سی و صدای آمریکا و سی ان ان و فتنه گران 88 و.. تا صالحی و ابتکار همه ولایتمدار شده و نگران شکستن حرف رهبری هستند! در حالی که قاعدتا باید از احمدی نژاد و شکستن ولایت فقیه حمایت کنند!
  • محمود ملت IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    1 0
    خخخخ منحرفان واقعی مدعی انحراف یابی.مشرق وجود داری منتشر کن.قبلا که همش سانسور کردی
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    6 0
    من به سیروس میمنت رای می دم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس