نقشه حلب

نیروهای سوری هم اکنون در حال تثبیت مواضع در این شهرک آزاد شده هستند.

به گزارش خبرنگار مشرق، نیروهای سوری و مقاومت فدائیان قدس فلسطینی در ادامه عملیات در حومه غرب شهر حلب موفق شدند با حملات گسترده علیه تروریست ها دقایقی قبل بر شهرک خربه عندان  در جنوب شهرک"الطاموره مسلط شوند. نیروهای سوری هم اکنون در حال تثبیت مواضع در این شهرک آزاد شده هستند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از غرب حلب حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از آزادسازی شهرک راهبردی خربه عندان توانستند دو پهپاد جاسوسی و شناسایی تروریست های جبهه النصره را منهدم کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو باخبرنگار مشرق با بیان این که نقش نیروهای بسیج مردمی نبل و الزهرا در ساقط کردن این پهپاد ویژه بود، اعلام کرد: این پهپادها در حالی که در آسمان شهر الطاموره در حال پرواز بود توسط نیروهای مقاومت منهدم شد.


عملیات نیروهای سوری و جبهه مقاومت در این محور برای تامین امنیت بیشتر شهرک های نبل و الزهرا صورت گرفته است.

عناصر تروریستی از طریق شهرک های حومه از جمله خربه عندان شهرک های نبل و الزهرا را با خمپاره هدف قرار می دهند.

گروه تروریستی هیئه تحریرالشام  در حومه این شهرک به شدت از مواضع خود دفاع می کند و در تلاش است با ضد حملات یک بار دیگر کنترل این شهرک راهبردی را در دست گیرد.

عملیات آزادسازی این شهرک از جنوب شهرک الطاموره و جنوب شرق شهرک العریمه و ارتفاع السودا صورت گرفته است. در صورت تثبیت مواضع، تروریست ها در شهرک  های بیانون، حیان و ارتاع مصیبین محاصره می شوند.

باید توجه داشت با کنترل کامل نیروهای مقاومت و ارتش سوریه بر شهرک  خربه عندان، شهرک های مهمی از جمله کفر حمره، حریتان، اللیرمون، معاره الارتیق و جمعیه انور در تیررآس نیروهای مقاومت قرار می گیرند.

به گزارش مشرق، در حال حاضر، مناطق فامهلی الهاوس و ارتفاع شویحنه در حومه شهرک خربه عندان زیر آتش سنگین ارتش سوریه و نیروهای مقاومت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
    0 1
    قبل از شروع عملیات نیروهای کُرد به سمت ادلب ...باید ارتش سوریه به این سمت بره البته فک نکنم توان نظامیشو داشته باشی با ارتش آزاد تو ادلب درگیر شه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس