کد خبر 709134
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
کونته

از بین ۶ کارشناس اسکای اسپورت، آنتونیو کونته به عنوان بهترین مربی این فصل جزیره انتخاب شد. تنها گری نویل، نظری متفاوت نسبت به سایرین داشت.

به گزارش مشرق، تنها 7 بازی مانده و با توجه به اختلاف 7 امتیازی، چلسی در آستانه قهرمانی قرار گرفته است. انگار برای اینکه تاتنهام صدرنشین جزیره شود باید یک معجزه دیگر به مانند فصل پیش رخ بدهد. 

چلسی با توجه به اینکه از هفته دوازدهم لیگ صدرنشین بوده شاید سزاوارترین تیم برای کسب جام جزیره باشد. از طرف دیگر تاتنهام در 11 هفته، تیم دوم بوده و هیچگاه نتوانسته در مقام نخست قرار گیرد. باید دید آیا می‌تواند در هفته‌های پایانی با لغزش چلسی صدرنشینی را تجربه کند!؟

با توجه به این روند و تکامل آبی‌پوشان پس از باخت 3 بر صفر مقابل آرسنال در هفته ششم، تاثیر مربی کاملا مشهود بوده است. این پیروزی‌ها بیشتر سهمش را از آن کونته می‌داند نه کس دیگری!

کارشناسان شبکه اسکای اسپورت در پایان هفته سی و دوم، به انتخاب بهترین مربی فصل پرداختند. گریم سونس، تیری آنری، جیمی کرگر، آلان اسمیت و نیول کوین، کونته را به عنوان بهترین مربی فصل انتخاب کردند. از بین آنها تنها گری نویل نظری متفاوت داشت و پوچتینو را برگزید.

آنری در خصوص این انتخاب گفت: به عنوان یک مربی هر کاری که باید انجام می‌داد را به شکلی کامل ارائه کرد. در سیستم وی هر بازیکن پیشرفت کرد و سرانجام تیمی فوق‌العاده ساخته شد. 

کرگر نیز اظهار داشت: کونته عملکردی بی‌نظیر در اولین فصل حضور خود داشت. ویکتور موزس را خرید در حالی که کسی فکر نمی‌کرد بازیکن خوبی باشد. همچنین باعث پیشرفت چشم‌گیر ازارد، کاستا و کورتوآ شد. 

گری نویل در خصوص انتخاب متفاوت خود نیز تصریح کرد: در بین تیم‌های جزیره، تاتنهام تیم مورد علاقه من است. پوچتینو با هزینه‌ای اندک تیمی فوق‌العاده ساخت. به نظرم این مربی کار بزرگی انجام داده است. 

پس از اتمام فصل، لیگ برتر مثل سال‌های گذشته بهترین مربی را انتخاب می‌کند. فصل پیش، رانیری این جایزه را دریافت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس