کد خبر 709061
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
لخویا

لخویای قطر با برتری مقابل استقلال خوزستان به صدر جدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش مشرق،‌ دیدار تیم‌های لخویای قطر و استقلال خوزستان ایران در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه آغاز شد که این دیدار با برتری 2 بر یک لخویای قطر به پایان رسید. آلوبی نانگ در دقیقه 9 ابتدا استقلال خوزستان را پیش انداخت و در ادامه نام تائه هی در دقیقه 35 و علی المعز در دقیقه 44 برای لخویا گلزنی کردند.

با کسب این نتیجه لخویای قطر هشت امتیازی شد و به صدر جدول گروه B صعود کرد و استقلال خوزستان با هفت امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، سلمان بحرانی، مهدی مومنی، آلویز نانگ، حسین بیت‌سعید و آرش افشین یازده بازیکن شاگردان پورموسوی در دیدار با لخویا بودند.

احمد الکاف داوری عمانی این دیدار در نیمه نخست به کریم بودیاف از لخویا و محمد طیبی و دانیال ماهینی از استقلال خوزستان ایران کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های الوحده امارات و الفتح عربستان از ساعت 20:15 امشب (دوشنبه) به مصاف هم رفته‌اند که نتیجه این دیدار تا دقیقه 75 با تساوی بدون گل در جریان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس