کد خبر 708400
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
نورافکن

برای مجاهد خذیراوی- که می گفتند با تکیه بر توانایی هایش می تواند در بهترین تیم های اروپایی بازی کند- مثال مجتبی محرمی را می زدند که مواظب باشد مانند شماره 8 قرمزها نشود، که شد.

به گزارش مشرق،‌ برای علیرضا نیکبخت واحدی -که می گفتند او هم می توانست لژیونری درخشان در مثلا لالیگا باشد- مثال مجاهد خذیراوی را می زدند که مواظب باشد مانند خذیروای دچار حاشیه نشود، که شد.

برای پیام صادقیان که او را هم ستاره این سالهای فوتبال ایران می دانستند مثال علیرضا نیکبخت واحدی را می زدند که دست از کارهایش بردارد و قدر خودش را بداند و گرفتار حاشیه های ریزو درشت فوتبال نشود، که شد.

برای مرحوم مهرداد اولادی و محمد عباس زاده هم همین مثال ها را زدند و گفتند گوش کنید و گوش نکردند و دچار حاشیه شدند و البته فراموش.

این آخری برای رامین رضاییان هم کلی مثال این و آن زدند و گفتند پسر قدر خودت و موقعیتت را بدان و به نصیحت ها گوش کن، گوش نکرد و کارش به جدایی از پرسپولیس رسید.

این آخرتری به امید نورافکن هم می گویند پسر حواست به خودت باشد؛مجاهد و نیکی و پیام و مهرداد و عباس و رامین را ببین و درس بگیر؛ نمی دانم یعنی نورافکن تابوشکنی می کند و حرف بزرگترها را گوش می کند یا می رود به همان راهی که به ترکستان که خوب است به جیبوتی هم هم ختم نمی شود....

نکته: سایه ها محصول پشت کردن دیوار ها به آفتابند؛گستاخی دیوار ها را تقلید نکنیم تا آفتابی بمانیم ./شکسپیر

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس