کد خبر 708130
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
کیمیا

مجموعه تلویزیونی آنام به کارگردانی جواد افشار به زودی در آذربایجان شرقی کلید خواهد خورد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- جواد افشار کارگردان سریال کیمیا، فاز اول سریال آنام را در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی کلید خواهد زد. سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۳ با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به کارگردانی جواد افشار که توسط امیر عباس پیام نوشته شده است با پایان مراحل ساخت دکور، انتخاب لوکیشن و کستینگ بزودی وارد فاز تولید می شود.
همچنین این مجموعه تلویزیونی در فاز دوم به شهر تهران سفر خواهد کرد و حدود 70 تا 80 درصد از تصویربرداری در استان های آذربایجان شرقی و غربی دنبال خواهد شد.
گفتنی است، سریال آنام با ایفای نقش بازیگران مطرح سینما و تئاتر و  از میان استعدادهای بازیگری  استان آذربایجان شرقی و غربی داد به تصویر در خواهد آمد و تا به امروز حضور گلچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، سیامک صفری و شبنم قلی خانی فریبا متخصص و لاله مرزبان به عنوان بازیگران اصلی انتخاب شده است. 
در حال حاضر این سریال مرحله انتخاب بازیگر را پشت سر می گذارد و لوکیشن ها در کلیبر ساخته شده و به زودی گروه بازیگری عازم خواهند شد، همچنین فاز اول این سریال که در ۴۰ قسمت تولید می شود و پائیز سال آتی روی آنتن خواهد رفت.
دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: اسماعیل عفیفه (تهیه کننده)، جواد افشار (کارگردان)، امیر عباس پیام (نویسنده)، عزیز علیزاده (مجری طرح)، آرش زینال خیری (مدیر تولید)، عبداله عبدی نسب (مدیرتصویربرداری)، هادی افشار (مدیرصدابرداری)، سید جلال موسوی (طراح گریم)،  مجید رضا فاضلی (برنامه ریز و دستیار کارگردان) ، امیر کرباسچی و عارفه رشیدی (دستیاران کارگردان)، داریوش اسقایی (منشی صحنه)، شهرام قدیری (طراح صحنه و لباس)، سحر خزایی (دستیار لباس)، سعید قلی زاده ، وحید مجتبی احمدی( مشاور رسانه ایی)،شاه کمانی (دستیاران صحنه) ، مهدی پیله وریان و مرتضی کریمی (مدیران تدارکات).
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس