کد خبر 708070
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
منچسترسیتی و لیورپول

دومین روز و شب از سی‌ودومین هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی قاطع شاگردان پپ گواردیولا و برد خارج از خانه مردان کلوپ همراه بود.

به گزارش مشرق، در ادامه بازی‌های نخستین شب از هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) 5 دیدار انجام شد که در مهمترین آنها تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول هر دو 3 امتیاز کسب کردند.

منچسترسیتی در یک بازی خانگی میهمانش هال‌سیتی را 3 بر یک شکست داد که در این بازی احمد المحمدی در دقیقه 31 (گل به خودی)، سرخیو آگوئرو در دقیقه 48 و فابیان دلف در دقیقه 64 برای تیم تحت هدایت پپ گواردیولا گلزنی کردند. تک گل هال‌سیتی را هم آندره‌آ رانوکیا در دقیقه 85 به ثمر رساند.

با این نتیجه منچسترسیتی 61 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در رده چهارم جدول به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده امیدوارتر شد.

در دیگر بازی مهم امشب، تیم فوتبال لیورپول مقابل میزبان سرسخت خود استوک‌سیتی در حالی که از دقیقه 44 تا 70 با یک گل عقب بود، در عرض 2 دقیقه 2  گل زد و ورق را به سود برگرداند تا 3 امتیاز را کسب کند.

جانتان والترز در دقیقه 44 گل استوک‌سیتی را زد و در ادامه فیلیپه کوتینیو در دقیقه 70 و روبرتو فیرمینو در دقیقه 72 برای لیورپول گلزنی کردند. این پیروزی لیورپول را 63 امتیازی کرد تا در رده سوم جدول باقی بماند.

در سایر بازی‌های امشب لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:
میدلزبورو صفر - برنلی صفر
وست‌بروموویچ صفر - ساوتهمپتون یک
 وستهام یک - سوانزی صفر

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس، از ساعت 21 به وقت تهران چلسی صدرنشین میهمان بورنموث خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر، تیم‌های چلسی با 72، تاتنهام با 68، لیورپول با 63 امتیاز و منچسترسیتی با 61 امتیاز اول تا چهارم هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس