کد خبر 707964
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا لیستی از بازیکنان آینده‌دار را منتشر کرد که نام ۳ بازیکن ایرانی در این لیست بود.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا با گذشت سه هفته از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گزارشی را درباره بازیکنان زیر 23 سال این رقابت‌ها نوشته است و بازیکنان جوانی که در این چند هفته درخشیدند و آینده خوبی در انتظار آنها است را معرفی کرده است.

در میان این بازیکنان جوان و آینده‌دار نام 3 بازیکن ایرانی نیز به چشم می‌خورد که عبارتند از:

فرشید اسماعیلی
سن: 23
باشگاه: استقلال تهران
دقیقه بازی انجام داده: 170

فرشید اسماعیلی در بازی مقابل لوکوموتیو موفق به گلزنی شد و استقلال در این بازی با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. او در 3 بازی ابتدایی استقلال در گروه نمایش خوبی داشت و در 17 دوئل تن به تنی که با بازیکنان رقیب داشت آمار خوبی را از خود به جای گذاشت.

علی علیپور

سن: 21
باشگاه: پرسپولیس
دقیقه حضور: 20

علیپور از 3 بازی پرسپولیس در گروه D در دو بازی به عنوان یار جایگزین به زمین بازی آمد. او در این دو بازی که به میدان آمد موفق شد تجربه خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد. این تجربه برای او حیاتی خواهد بود اگر پرسپولیس به مراحل بالاتر صعود کند.

مهران درخشانمهر
سن: 18
باشگاه: ذوب آهن
دقیقه حضور: 270

یکی از بازیکنانی که تمام دقایق را به همراه تیمش در این 3 بازی حضور داشته، مهران درخشان مهر است. آمار او در رویارویی با بازیکنان حریف بهتر از دیگر همتایان اوست. درخشان مهر به صورت میانگین در هر بازی 7 رویارویی موفق داشته است. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای صعود از گروهش با تیم های الاهلی عربستان و العین امارات رقابت می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس