تحولات سوریه - استان حماه

یک منبع میدانی در شمال استان حماه، خبر اشغال مجدد شهرک معردس را تکذیب کرد و گفت: خبر برخی رسانه ها مبنی بر سقوط این شهرک در راستای جنگ روانی است.

سرویس جهان مشرق-  یک منبع میدانی در شمال استان حماه در گفت و گو با مشرق، خبر اشغال مجدد شهرک معردس را تکذیب کرد و گفت: خبر برخی رسانه ها مبنی بر سقوط این شهرک در راستای جنگ روانی است.   


وی افزود: روز گذشته تروریست های جبهه النصره برای اشغال مجدد شهرک معردس از محور شمالی حملاتی را با سه خودروی انتحاری انجام دادند اما نیروهای مقاومت توانستند خودروهای انتحاری را قبل از رسیدن به مواضع خودی منهدم کنند.درگیری ها در حومه شهر معردس همچنان در جریان است و نیروها با اشراف کامل بر منطقه تا کنون تمامی حملات را دفع کرده اند.


 آخرین تحولات میدانی از شمال استان حماه حاکیست، نیروهای سوری و جبهه مقاومت توانستند پس از درگیری های سنگین، عناصر تروریستی جبهه النصره، احرارالشام و ارتش آزاد را از شهرک ترابیع در نزدیکی شهر راهبردی حلفایا عقب برانند.


نیروهای سوری و رزمندگان جبهه مقاومت در حال تثبیت مواضع در این شهرک هستند.


این منبع میدانی همچنین خبر تسلط نیروهای سوری و مقاومت بر منطقه بطیش را تکذیب کرد و گفت: این منطقه در جنوب شهر حلفایا واقع شده است و همچنان در  کنترل عناصر تروریستی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس