کد خبر 706899
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
شهرزاد 2

ساخت و تولید فصل دوم سریال «شهرزاد» در لوکیشن اصلی خود یعنی منزل بزرگ آقا همچنان ادامه دارد و از اواخر خرداد ماه وارد بازار نمایش خانگی می‌شود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- فصل دوم سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد امامی که از صبح روز ۱۵ مهر ماه سال گذشته در تهران کلید خورد و فیلمبرداری این سریال با حضور شهاب حسینی و ترانه علیدوستی از بازیگران اصلی سریال «شهرزاد» و عبدالله اسکندری طراح چهره پردازی، مجید میرفخرایی مدیر هنری و دیگر عوامل تولید آن آغاز شده بود در لوکیشن خانه بزرگ آقا ادامه دارد.

آنچه که از داستان فصل دوم در خبرها آمده این است که فصل دوم بخش‌هایی از حوادث اواخر دهه ۳۰ و اوایل دهه ۴۰ را در برمی‌گیرد و ماجرا از جایی شروع می‌شود که بعد از مرگ «بزرگ آقا» همه چیز به قباد می‌رسد و او همه کاره دم و دستگاه «دیوان سالار» می‌شود. اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق «عمه بلقیس» که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی‌آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌آید تا اینکه....

در حال حاضر فیلمبرداری فصل دوم شهرزاد در حال پیگیری است و عوامل آن از همان روزهای اول فروردین روبروی دوربین رفته‌اند تا سریال تا در چند ماه آینده وارد بازار نمایش خانگی شود.

در دومین فصل از این سریال علاوه بر بازیگران اصلی همچون شهاب حسینی، مصطفی زمانی، ترانه علیدوستی، مهدی سلطانی و نسیم ادبی که حضور دارند، بازیگران جدیدی همچون رضا کیانیان، رویا نونهالی، آتنه فقیه نصیری و امیر جعفری به مجموعه اضافه شده‌اند.

تولید موسیقی‌های با کلام فصل دوم سریال «شهرزاد» هم چند ماهی است که آغاز شده و محسن چاوشی ضمن فعالیت بر روی آلبوم جدیدش، چند قطعه جدید نیز برای سریال «شهرزاد» می سازد. محسن چاوشی که در فصل اول سریال «شهرزاد» در قطعات پرطرفدار «کجایی» و «افسار» از صدای سینا سرلک به عنوان همخوان استفاده کرده بود، برای فصل جدید این سریال نیز سرلک را برای همخوانی در یک قطعه دعوت کرده که امکان دارد در ادامه به شمار این همکاری اضافه شود. همچنین احسان نی زن نوازنده ویولن که در قطعات «ماه پیشونی» و «خداحافظی تلخ» در فصل اول سریال «شهرزاد» نوازندگی کرده بود نیز در موسیقی فصل دوم سریال «شهرزاد» با محسن چاوشی همکاری می‌کند.

فصل اول سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی از پاییز سال ۹۴ تا اردیبهشت ۹۵ توسط شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» در شبکه نمایش خانگی منتشر شد که در همان قسمت های نخست مورد استقبال عمومی قرار گرفت.

گفته شده که فصل دوم سریال «شهرزاد» به کارگردالنی حسن فتحی هم قرار است که در ۲۶ قسمت تهیه تولید شود و از اواخر خرداد ماه سال جاری در شبکه نمایش خانگی به بازار بیاید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • فمینیسم IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    17 29
    سریالی که هدفی جز ترویج فمینیسم و بی حجابی ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس