کد خبر 705584
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
پرسپولیس

مربی تیم فوتبال پرسپولیس نتایج و اختلاف امتیاز با سایر تیم ها در جدول رده بندی لیگ برتر را بهترین اتفاق سال گذشته دانست و گفت: قطعا امسال پرسپولیس قهرمان می شود.

به گزارش مشرق، ایگور پانادیچ مربی پرسپولیس در گفتگوی متفاوت با خبرگزاری مهر به اتفاقات گذشته در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: قطعا در سال ۹۶ پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

*  شما دو سال در ایران بودید، زندگی در ایران را چطور می بینید؟

- ایران کشور زیبا و جذابی است که فرهنگ و تاریخچه غنی دارد و واقعا مردم خوب و مهربانی در این کشور حضور دارند، همه جا به ما لطف دارند و دوست دارند که به یکدیگر کمک کنند این مساله خیلی مهمی است و برای من که یک خارجی هستم خیلی جالب بود. واقعا از اینکه در ایران و با ایرانی ها کار می کنم خیلی خوشحال هستم.

* در خصوص عید سنتی ایرانیان نوروز چیزی می دانید؟
- من دو سال در ایران کار کردم و در مورد نوروز چیزهای زیادی می دانم. مردم در این تعطیلات دوست دارند به مسافرت بروند و نزدیک خانواده هایشان باشند و به دیدار آنها بروند تا سال بهتری داشته باشند. سالی که گذشت سال میمون بود و امسال هم سال خروس است. من حتی چیزهایی راجع به هفت سین و ماهی قرمز می دانم که مردم ایران این مسائل را خوش یمن می دانند و همچنین راجع به چهارشنبه سوری چیزهایی می دانم که جالب است.

* بهترین خاطره شما از سال ۹۵ چه بود؟
- خاطرات زیادی در این سال داریم که هواداران را خوشحال کرده است و این مهمترین مساله برای ما است که هواداران را خوشحال کنیم. نتایج خوب در سالی که گذشت و همچنین اختلاف امتیاز با سایر تیم ها در جدول بهترین خاطره ای بود که اتفاق افتاد و هواداران را خوشحال کرد. البته شکست در دربی هم بدترین خاطره من در سالی که گذشت، بود.

* سال ۹۵ برای شما چطور بود؟
- در ابتدا این سال در زندگی ورزشی سخت بود اما روند خوبی را پیش گرفتیم و در مجموع به خوبی این سال به پایان رسید. در زندگی شخصی هم چیزهای زیادی در مورد ایران و مردم این کشور یاد گرفتم که این موضوع من را خوشحال می کند و این تجربه جدیدی برای من بود. من واقعا از اینکه در ایران هستم و در این کشور زندگی می کنم خوشحالم.

* آرزوی تان در سال جدید چیست؟
- در زندگی شخصی امیدوارم همه چیز در خانواده من خوب باشد و خانواده ام خوشحال باشند. برای مردم ایران هم چنین آرزویی دارم که برای خانواده خودم داشتم. در فوتبال هم آرزو می کنم در این سالی که می آید بتوانیم با پیروزی های خوب هواداران را خوشحال کنیم و مطمئنم فصل آتی هم مانند این فصل قهرمان می شویم. قهرمانی لیگ امسال و سال آینده قطعا در اختیار پرسپولیس است و این موضوع می تواند اتفاق خوبی در سال جدید باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرسپولیس IT ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
    0 0
    اگه برانکو با تفکرات قدیمیش بزاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس