کد خبر 705273
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
ترامپ

رئیس جمهور آمریکا از درخواست «مایک فلین» مشاور امنیت ملی پیشین خود حمایت کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از واشنگتن تایمز، «دونالد ترامپ» در پیامی توئیتری از درخواست «مایک فلین» مشاور امنیت ملی پیشین خود حمایت کرد.

«مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که به دلیل جنجال بر سر تماس‌ها با روسیه کناره‌گیری کرده، اعلام کرده در صورت اعطای مصونیت قضایی، حاضر به همکاری برای تحقیق در خصوص ارتباطات احتمالی کارزار دونالد ترامپ با مسکو است. 

ترامپ در این خصوص در توئیتر خود نوشت: فلین باید درخواست مصونیت کند چونکه این یک شکار ساحره (بهانه ای برای شکست بزرگ انتخاباتی) توسط رسانه ها و دموکرات ها است.

«مایکل فلین» اولین مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ که از مشاوران او در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۱۶ بوده، به دنبال جنجال بر سر آنچه «دروغگویی درباره تماس‌های تلفنی با سفیر روسیه در آمریکا» خوانده شد، از سمتش استعفا داد.

گفتنی است، «جو بایدن» معاون رئیس جمهور سابق آمریکا امروز در سخنانی در دانشگاه پنسیلوانیا بر لزوم بزرگ شدن «دونالد ترامپ» و پایان دادن به انتشار توئیت توسط وی تاکید کرد.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان دانشگاه پنسیلوانیا که از وی پرسید اگر شما بخواهید به ترامپ توصیه ای بکنید، آن توصیه چه خواهد بود؟ گفت: می گویم بزرگ شو.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس