احسان حدادی

سازمان ورزش کیش به اظهارات پرتابگر دیسک کشورمان پاسخ داد و اعلام کرد که فدراسیون دوومیدانی سه روز پس از آغاز اردوی این ورزشکار درخواست خود را ارسال کرده است.

به گزارش مشرق، به دنبال انتقادهای احسان حدادی از مسئولان ورزش جزیره کیش مبنی بر اینکه امکانات لازم در اختیار او قرار نگرفته، معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش جوابیه‌ای به شرح زیر داد:

به استحضار می‌رساند اردوی قبل از المپیک و بعد از المپیک آقای حدادی در کیش بوده که آخرین اردو قبل از عید به پایان رسید و به نامبرده اعلام گردید تا پایان اردیبهشت زمین چمن زیر کشت می‌باشد و نامبرده اعلام کرد که تا خرداد اردویی در کیش ندارم. 

مقرر گردیده فدراسیون‌ها قبل از شروع اردو درخواست خود را ارسال و در صورت دریافت جواب مثبت اقدام به برگزاری اردو نمایند که عدم آمادگی زمین در جوابیه ذکر شده است. حال به تاریخ نامه فدراسیون که پس از شروع اردو می‌باشد دقت نمایید. فدراسیون دوومیدانی در تاریخ 6 فروردین درخواست داده در حالی که در همین نامه آمده که حدادی اردوی خود را از روز 3 فروردین آغاز کرده است!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    1 0
    مثل اینکه وظیفه مسئولین ورزشی کشور درگیری با ورزشکاران و مربیان ملی است مربی تیم ملی تکواندو ما برای آذربایجان افتخار می آفریند محمد بنا گوشه گیر شده هر روز یک درگیری با کی روش دارند تیم ملی جودو نابود شده تیم بوکس ریشه کن شده و...... آقایان نمی دانند که مدیریت چه جوری نوشته می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس