سالک

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز از ورود قاچاق به کشور جلوگیری نشده و ارزیابی مثبتی در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی وجود ندارد، قاچاق 25 میلیارد دلاری امروز به مرز 35 میلیارد رسیده است

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمد سالک اظهار داشت: در سالی که گذشت از ورود قاچاق به کشور جلوگیری نشده است، قاچاق 25 میلیارد دلاری انجام می‌شد، البته وزیر اقتصاد اعلام کردند که ما با قاچاق مقابله کرده‌ایم و از طریق گمرک به 15 میلیارد رسیده است، اما خبر واقعی این است که قاچاق 25 میلیارد دلاری امروز به 35 میلیارد رسیده است.

وی ادامه داد: در داخل کشور تولید‌کننده پوشاک بسیاری داریم اما از ترکیه کانتینر پوشاک با مبلغی بالغ بر 225 میلیارد دلار وارد کشور می‌شود و این درست نیست، یعنی ما داریم رونق بازار فرانسه، ترکیه و چین را داغ و کارگران خود را بیکار می‌کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نتوانست مشکل قاچاق را حل کند، با اینکه مقام معظم رهبری فرمودند کالای قاچاق را هر کجا یافتید آتش بزنید و در جمع‌بندی به این می‌رسیم که اقتصاد مقاومتی اجرا نشده است و ارزیابی مثبتی درباره آن وجود ندارد.

سالک ادامه داد: رئیس جمهور گفته‌اند که می‌خواهیم اشتغال را حل کنیم، ولی با واحد‌های تعطیل شده و بازار از رونق افتاده چطور می‌خواهند این مشکل را حل کنند، دولتی‌ها معتقد بودند که ترامپ رای نمی‌آورد و وضع آن‌ها در سرمایه‌گذاری خوب می‌شود اما با اتفاقات حاضر هیچ سرمایه‌گذار خارجی در داخل کشور سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

وی افزود: گفته می‌شود تولید نفت را به 4 میلیون بشکه رساندیم ولی پول‌ها در خارج کشور بلوکه می‌شود، اصلا اقتصاد مقاومتی به این معنا نیست که تولید نفت را افزایش دهیم بلکه باید وابستگی به نفت را کاهش دهیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: دولت می‌گوید منتقدین ما آلزایمر سیاسی گرفتند اما امروز به این نتیجه رسیده‌اند که تیم اطراف رئیس جمهور شدیدا به ایشان انتقاد دارند، اینقدر دم از برجام زده شد اما ببینید از امتیازات برجام برای داخل کشور استفاده‌ خاصی نشد.

سالک در خصوص انتخابات آینده هم اظهار کرد: در اصفهان 3 انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌ها و مجلس برگزار می‌شود و این مهم است، اگر نیروهای حزب‌اللهی برای رئیس جمهوری روی یک نفر وحدت کنند، با توجه به شرایط به هم ریخته اردوگاه رقبا، اگر اصول‌گرایان درست عمل کنند ان‌شاءالله به پیروزی می‌رسند. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس