باغ موزه دفاع مقدس - تهران

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازسازی کاملی از وضعیت 8 سال حماسه دفاع مقدس است که هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ محتوایی توانسته است این میراث معنوی را به نمایش بگذارد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، زهرا احمدی پور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری پس از بازدید از تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به بهره گیری از فناوری های روز دنیا در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این مجموعه به خوبی می تواند با نسل جدید ارتباط برقرار کند و وظیفه ما ایجاد انگیزه برای بازدید از این موزه برای نسل جدید است.

وی افزود: دانش آموزان باید از کودکی بدانند که چه اتفاقاتی برای کشور ما رخ داده است و ایران چه خطراتی را از سرگذرانده و این امنیت امروز به راحتی بدست نیامده است و این مجموعه به خوبی وظیفه سنگین روایت این حماسه ها را بر عهده گرفته است.

معاون رییس جمهور با اشاره به رویکرد سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در مراقبت و معرفی یادمانها و موزه های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار داشت : سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مکلف است تا میراث معنوی دفاع مقدس را ضمن مراقبت ، معرفی کرده و در اختیار دیگران قرار دهد و از این منظر ثبت یادمان های دفاع مقدس در دستور کار سازمان قرار گرفته است و این موزه بخشی از یادمانهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که باید به نسل فعلی و آیندگان معرفی شود.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری پس از بازدید از تالار های موزه از سراسرنمای دفاع مقدس نیز بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس