کد خبر 704974
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
مسی

فوق‌ستاره آلبی‌سلسته نسبت به محرومیتی که فیفا برایش در نظر گرفته واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) لیونل مسی را که  در پایان بازی آرژانتین با شیلی که به برتری یک بر صفر آلبی‌سلسته انجامید، در اعتراض به کمک داور از الفاظ نامناسب استفاده کرد، با 4 جلسه محرومیت جریمه کرد.

مسی که در بازی با شیلی تنها گل بازی را به ثمر رساند، به خاطر محرومیت بازی حساس بامداد چهارشنبه تیمش را برابر بولیوی از دست داد، بازی که با شکست 2 بر صفر آلبی‌سلسته همراه شد تا شرایط برای صعود یاران مسی به جام جهانی دشوارتر شود.

روزنامه آرژانتینی «ناسیون» به نقل از لیونل مسی بیانیه‌ای کوتاه در واکنش به محرومیت 4 جلسه‌ای‌اش منتشر کرده است. در این بیانیه آمده است: «حرف‌هایی که زدم و ناسزایی که گفتم هرگز منظورم به کمک‌داور بازی نبود و با هوا بودم».

اتحادیه فوتبال آرژانتین اعلام کرده قصد دارد به این حکم انضباطی فیفا اعتراض و درخواست فرجام خواهی بدهد. مسی که یک جلسه از محرومیت خود را پشت‌سر گذاشته، در 3 بازی بعدی تیمش برابر تیم‌های اروگوئه، ونزوئلا و پرو هم محروم خواهد بود، مگر اینکه فدراسیون جهانی فوتبال نظر خود را در این خصوص تغییر دهید.

شاگردان ادواردو بائوسا در حال حاضر با 22 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارند. این در حالی است که از این منطقه تنها 4 تیم به طور مستقیم راهی مرحله پایانی جام جهانی روسیه می‌شوند و تیم پنجم باید راهی بازی پلی‌آف بین کنفدراسیونی شود که حریفی از اقیانوسیه خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس