کد خبر 704792
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
معصومه ابتکار نمایه

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان تهیه و تقدیم مجلس شورای اسلامی‌ شده که مشکلات این قشر به‌زودی برطرف می‌شود،گفت: این لایحه در دستور کار و تصمیم مجلس قرار

 به گزارش مشرق به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی معصومه ابتکار اظهار کرد: در لایحه حمایت از محیط بانان همه مشکلات محیط بانان اعم از کمبود نیرو، حقوق و حمایت‌های قانونی و قضایی دیده‌ شده است.

ابتکار رفع مسائل زیست‌محیطی کشور و حمایت‌های قضایی و اقتصادی از محیط بانان را مستلزم ارائه اقدامات و سیاست‌های ویژه‌ای عنوان کرد.

وی بیان داشت: دولت و مجلس شورای اسلامی در راستای اصلاح قوانین موجود و حمایت‌های قانونی و قضایی از محیط بانان باید به آن توجه داشته باشند.

ابتکار خاطرنشان کرد: خراسان شمالی یکی از استان‌های برتر از نظر جاذبه‌های طبیعی و تنوع زیستی است که همین جاذبه‌ها ثروت و سرمایه‌ای طبیعی برای این استان محسوب می‌شود که مطالعات حفاظت محیط‌زیست را بر این مبنا قرار داده‌ایم.

ابتکار تصریح کرد: همچنین خراسان شمالی در بحث جلب مشارکت‌های مردم، آموزش و همکاری روستاییان با حفاظت محیط‌زیست موفق عمل کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس