حاجی بابایی

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: همه‌نیروهای جمنا باید با هم افزایی در راستای هدفی بزرگ تلاش کنند چرا که حضور مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش مشرق،‌ حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس و عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در جمع جبهه نیروهای مردمی استان لرستان حضور پیدا کرد، طی سخنانی، اظهار داشت: این روزها، برای جمنا روزهای سرنوشت سازی است، روزهایی که باید همه نیروهای جمنا با هم افرایی در راستایی هدفی بزرگ و مشترک حرکت کنیم.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده در جبهه مردمی نیروهای انقلابی؛ استفاده از فرصت ها و مدیریت زمان بسیار مهم است.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همچنین تصریح کرد: در این میان مردم حرف اول را می‌زنند، باید جریان کار را به مردم سپرد، باید به مردم اعتماد کرد، زیرا رویه جمنا انتخاب از پایین به بالاست.

حاجی‌بابایی ادامه داد: نقش مردم از این منظر دقیق است که ناظر و مشاهده گر خوبی هستند و با بصیرت وآگاهی میژتوانند درخصوص آینده کشور خود تصمیم بگیرند.

وی به نقش رسانه‌های معاند نظام در تخریب افکار عمومی و برنامه ریزی دشمن برای کمرنگ کردن ارزش‌های حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت:در حال حاضر تعداد زیادی از شبکه های اطلاع رسانی در خارج از کشوربا هدف تخریب افکار جوانان ما ایجاد شده اند که باید به هوش باشیم.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد:  البته مردم ما همواره نشان داده اند که با بصیرت ومعرفت و حضور خود توطئه‌های دشمنان را همواره خنثی کرده‌اند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: در این دوره هم با حضور شما مردم، دشمنان ناکام خواهند ماند و در این حرکت مردمی به ارزش‌های حاکم بر انقلاب و خون شهیدان و منویات امام ورهبری باز می‌گردیم.

حاجی‌بابایی در ادمه عنوان کرد: در این راستا باید بامردم صحبت کرد واگر نیاز بود، از وقت وزمان وحتی اعتبار خودبگذریم تا بتوانیم به اهداف پیش بینی شده برسیم. گاهی مانند شهدا و جانبازان برای دفاع از ارزشهای نظام هزینه کنیم و خود را بشکنیم،تا انقلاب اسلامی ایران نشکند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: افرادی سعی دارند با ایجاد دوقطبی در جامعه؛ از فضای ایجاد شده حداکثر بهره برداری را داشته باشند، باید به هوش بود و اجازه ایجاد چنین فَضایی را نداد.

وی درباره کاهش نرخ تورم و وضعیت اقتصادی کشور هم گفت: کاهش نرخ تورم لزوما بهبود وضعیت اقتصادی مردم نیست، چرا که بهترین‌ معیار توسعه اقتصادی توان خرید و وضعیت معیشتی مردم است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس