امباپه

نویسنده شهیر آس اسپانیا بر این باور است که امباپه زوج مناسبی برای بنزما در ترکیب رویایی و کهکشانی رئال مادرید خواهد بود.

سرویس ورزش مشرق - مهاجم جوان موناکو بعد از درخشش با این تیم در فصل جاری مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و آبی اناری ها به دنبال جذب این بازیکن در تابستان هستند. این در حالی است که رئال مادرید نیز یکی از مشتریان جدی این بازیکن محسوب می‌شود.


کیلیان امباپه را باید استعداد جدید فوتبال فرانسه نامید. این بازیکن جوان تنها ۱۸ سال دارد اما به همراه رادامل فالکائو، بهترین زوج خط حمله فوتبال اروپا را تشکیل داده است.


موناکو در فصل جاری لیگ فرانسه توانست ۸۴ گل به ثمر برساند که این بهترین آمار در ۵ لیگ معتبر اروپایی است. فالکائو و امباپه به همراه هم ۲۷ گل برای این تیم فرانسوی به ثمر رساندند تا نشان بدهند که هماهنگی بالایی باهم دارند. امباپه در دیدار برابر منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا هم موفق به گلزنی شد و گل نخست تیمش را به ثمر رساند.


باشگاه بارسلونا تلاش می‌کند تا او را در تابستان جذب کند. بارسلونا به جایگزینی برای مثلث هجومی خود نیاز دارد و پاکو آلکاسر نتوانسته تاکنون انتظارات را برآورده کند.


ستاره جوان فوتبال فرانسه با اولین دعوت به تیم ملی فرانسه مزد درخشش خود را گرفت.  او در چند هفته اخیر از عوامل موفقیت موناکو بوده و تیمش را به جمع 8 باشگاه برتر لیگ قهرمانان اروپا رسانده است.


وی موفق شد در 11 بازی آخر موناکو 11 گل به ثمر برساند. ستاره جوان فرانسوی‌ها این روزها در فرم خوبی قرار دارد. او در کنار فالکائو مهاجم با تجربه و کارکشته موناکو در حال آموختن جزییات گلزنی است. امباپه بازیکنی است که او را با تیری هانری اسطوره باشگاه آرسنال و برترین گلزن تیم ملی فرانسه مقایسه می‌کنند. زین الدین زیدان به مسئولان باشگاه مادریدی توصیه کرده به جذب کیلیان امباپه مهاجم  18 ساله و فرانسوی باشگاه موناکو اقدام کنند.


سه سال پیش باشگاه مادریدی این فرصت را داشت که امباپه را به برنابئو بیاورد اما نهایتا این پروژه شکست خورد، اما گفته می شود باشگاه رئال مادرید این بار قصد دارد با پیشنهاد 80 میلیون پوند امباپه را به حضور در برنابئو ترغیب کند. او در سال 2014 هم به وسیله زیدان به رئال مادرید پیشنهاد شد و حتی در زمین تمرینی مرکز والدبباس با کریستیانو رونالدو ملاقات کرد، اما نهایتا به موناکو پیوست.


در همین راستا، نویسنده مشهور و تاثیرگذار روزنامه آس اسپانیا، توماس رونکرو (رونسرو) در یاداشتی مهم از مدیرعامل باشگاه رئال مادرید خواست هر طور شده و به سرعت امباپه را خریداری کند.


رونکرو: پرس، زودتر امباپه را بخر!
امباپه 18 سال سن دارد اما در حال حاضر یک مهاجم درجه یک است، بازیکنی بزرگ که تلفیقی از هانری و رونالدوی برزیلی است، برخی از من می پرسند که چطور می توان برای یک بازیکن جوان بیش از صد میلیون یورو هزینه کرد، اما شاید آنها این بازیکن فرانسوی و با استعداد که در آستانه ورود به جمع کهکشانی‌ها است را نشناسند، من می پرسم که چه کسی به رائول 17 ساله شک داشت که اولین بازی خود را مقابل ساراگوسا داشت یا رونالدوی برزیلی که در همین سن به آیندهوون ملحق شد. خود پله در جام جهانی 1958 در همین سن حضور یافت و مارادونا پیش از این که سنش بالا برود خودش را به عنوان یک ستاره مطرح کرد.


رونکرو در ادامه این یادداشت آورده است: نیازی نیست که شرط بنندم امباپه در جام جهانی به عنوان یکی از ستارگان حضور خواهد یافت، او بازیکنی سریع، همه کاره، تکنیکی و گلزن است که در دو بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی گواردیولا خودش را ثابت کرده است، امباپه بازیکن خاصی است و این مشخص است، یک بازیکن عادی نیست. به همین خاطر منچستریونایتد حاضر شده که برای خرید وی 110 میلیون یورو هزینه کند. او یک جواهر خالص است.


رئال نباید دست به جنون بزند اما بی بی سی (بنزما، بیل و کریس) مملو از تردید بوده و این جوان می‌تواند دست به کار بزرگی بزند. رئال مادرید موظف است به سراغ اتومبیل فراری نسل آینده برود. کار امباپه هنوز در لیگ قهرمانان اروپا تمام نشده و می تواند در روسیه 2018 یکی از پدیده ها باشد. این جوان یک مادریدیستای ذاتی است، او رئال مادریدی است و از این پیراهن دفاع می کند. او می خواهد مثل اسطوره اش زیدان باشد و این طرز تفکر شایسته احترام است. پرس از زوج امباپه و بنزما حمایت کرده است.  پس از دو تابستان بدون کهکشانی‌ها حالا وقتش رسیده است.


امباپه ، پوگبا نیست. این جوان عطش درخشش دارد و اخلاق خوب او هم ثابت شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس