سروری

عضو شورای شهر تهران گفت: نباید اجازه دهیم تنش‌هایی که در شورای چهارم با نگاه‌های سیاسی آن هم در سال آخر آن صورت گرفت، دوباره در شورای پنجم شکل بگیرد.

به گزارش مشرق، مستقر در ستاد انتخابات تهران پرویز سروری عضو فعلی شورای شهر تهران درباره ارائه لیست خدمت و ویژگی های افرادی که در این لیست قرار می گیرند، اظهارداشت: در بررسی لیست خدمت اولین اقدامی که صورت گرفته اولویت های شهری است.

وی افزود: تلاشمان بر این است که افرادی را در لیست قرار دهیم که توانایی حل معضلات اولویت دار شهری را داشته باشند، علاوه بر این شایستگی های فردی افراد هم بررسی می شود از اینکه بتوانند کار جمعی و کارشناس  مدارانه انجام دهند و نگاه سیاسی شان را در شورا نیاورند تا بتوانند با نگاه کارشناسی در شورا حرکت کنند.

سروری تصریح کرد: نباید اجازه دهیم تنش هایی که در شورای چهارم با نگاه های سیاسی آن هم در سال آخر آن صورت گرفت دوباره در شورای پنجم شکل بگیرد.

عضو فعلی شورای شهر تهران در ادامه گفت: ما این نگرانی را داریم افرادی که در انحلال شورای اول نقش اساسی داشتند در زمره ثبت نام کنندگان هستند و این دغدغه وجود دارد که ممکن است بخواهند مجلسی همانند شورای اول را در دوره پنجم نیز به وجود آورند و زمینه های جنجال سیاسی را در شورای شهر رقم بزنند.

وی در پایان گفت: همه گروه ها نباید اجازه دهند افرادی که با نگاه های سیاسی می خواهند به شورا وارد شوند در لیست آنها قرار گیرند.مهمترین موضوعی هم که در لیست خدمت دنبال می کنیم این است که افرادی در لیست قرار نگیرند که بخواهند با نگاه سیاسی وارد شورا شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس