کد خبر 703970
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
نشست خبری سرمربیان تیم های ملی فوتبال ایران و قطر

سرمربی اروگوئه‌ای تیم ملی فوتبال قطر اعتراف کرد که ایران قوی‌ترین خط دفاعی گروه A انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارد.

به گزارش مشرق، روزنامه الشرق قطر نوشت: خورخه فوساتی در جدیدترین مصاحبه خود پس از شکست یک بر صفر خانگی برابر ایران گفت: امید صعود تیم ملی قطر به جام‌جهانی 2018 روسیه سخت است اما خواسته‌های یک مربی حرفه‌ای به پایان رساندن این سفر خواهد بود. قطر باید تمامی بازی‌های باقی‌مانده خود را برابر چین و سوریه و دیگر حریفان پیروز شود. این مسئله نیازمند این است که ابتدا ازبکستان را ببریم.

سرمربی تیم ملی قطر افزود: من از شکست برابر ایران غمگین هستم و مسئولیت آن را می‌پذیرم. ما از سرعت و کارایی لازم برخوردار نبودیم و دقت لازم را در محوطه جریمه ایران برای رسیدن به گل نداشتیم.

فوساتی در خاتمه گفت: نفوذ به خط دفاعی ایران بسیار سخت است. آنها قوی‌ترین خط دفاعی گروه را دارند و در 2 مرحله اخیر دیدارهای انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه گلی دریافت نکرده‌اند.

تیم ملی قطر با شکست یک بر صفر خانگی پنجشنبه گذشته برابر ایران و اندوخته 4 امتیازی قعرنشین جدول رده‌بندی گروه A شد و سه‌شنبه آینده باید در تاشکند به مصاف ازبکستان برود. ایران با 14 امتیاز صدرنشین این گروه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    32 1
    بی خیال شید، چین در راه است ...
  • کوروش IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    36 1
    تیم ایران نیازمندبازی تدارکاتیه.اینکه دریک بازی به این مهمی اینهمه مهاجمان فرصت سوزی کنندروبایدیک فاجعه تلقی کرد.بهترین خط دفاع روداریم.میشد بهترین خط حمله روهم داشته باشیم منتهی باید تمرین بیشترکنیم اونهم با دیدارهای تدارکاتی زیاد.
  • جمشید IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    4 0
    گر چه همه ی بازیکنان تیم ملی را بسیار دوست دارم. اما بسیار بد بازی کردند بویژه در خط حمله. مگر در جام جهانی چند فرصت گل هست که اینجوری به باد می دهند. بازیکن فوتبال باید از تیزهوشی لازم برای گل زدن و تبدیل توپ های مرده به گل برخوردار باشد.
  • رامین IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    7 0
    کی روش فرق کار مربی خوب خارجی و دیگر مربیان مغرور و نابلد را خوب مشخص کرد.‌‌‌‌.... کیروش بهترین مربی که درس های اخلاقی و حرفه ای زیادی به فدراسیون و ورزش ایران داد..... آفرین بر این مرد شجاع و وظبفه شناس و کاردان
  • حسین IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    1 3
    مگه میشه با چهار امتیاز امید داشت ما که چهارده امتیاز داریم زیاد امید وار نیستیم قطر داره چوب خیانت به سوریه رو میخوره
  • سيروس شيرازي IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    6 0
    كيروش بزرگي خودشو با نتايج ونه با ادعا ثابت كرد تيم ملي در مجموع چهارده بازي دور نهايي دوره قبل جام جهاني و روسيه فعلي فقط دو گل از قويترين تيمهاي اسيا خورده وبا اقتدار ميره جام جهاني حالا مربياني مثل فركي مايلي و ذوالفقار با اون كارنامه مشعشع به كمتر از قهرماني جام جهاني رضايت نميدن كه دست از انتقادو لجاجت بردارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس