کد خبر 703943
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
سفر روحانی

رئیس‌جمهور برای افتتاح چند پروژه اقتصادی و عمرانی استان کردستان وارد این استان شد.

به گزارش مشرق، حسن روحانی همزمان با پنجمین روز از سال جدید برای افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه اقتصادی و عمرانی وارد شهر سنندج مرکز استان کردستان شد.

بهر‌ه‌برداری از پتروشیمی کردستان با بیش از هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال‌زایی برای 700 نفر، کارخانه لاستیک بارز با اعتبار 627 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای 960 نفر و تولید کنسانتره آهن شرکت کیمیا معادن سپاهان، تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت صبا نور و شرکت کیمیا کاشت اطبا از جمله طرح‌های شاخصی است که با حضور روحانی امروز در استان کردستان افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری بخشی از کریدور شمال به جنوب در حد فاصل باقرآباد و روستای زاغه به طول 18 کیلومتر، 30 کیلومتر راه روستایی در سطح استان به ارزش بیش از 12 میلیارد تومان و افتتاح یک هزار و 900 واحد مسکن مهر با 104 میلیارد تومان هزینه از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در استان است.

این سفر دوم روحانی به استان کردستان است و چند وزیر از جمله وزیر جهاد کشاورزی، وزیر کار، وزیر نفت و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وی را همراهی می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محموداعرابی IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    3 3
    حالا چه عجله ای دارید برای خدمت به مناطق محروم کارش خیلی دقیقه تواین شلوغیه عید میدونه کجا بره که همه ازهمه جا باشند مشاورتبلیغاتیت کیه جناب روحانی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس