نام نویسی شورا ها

عضو فعلی شورای شهر تهران گفت: بعد نظارتی در دوره چهارم نسبت به دوره های قبلی به مراتب افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، رضا تقی پور عضو فعلی شورای شهر تهران ضمن ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: بنده دوره قبل مستقل ثبت نام کردم و بعد از ثبت نام برخی از دوستان گفتند که در لیست و فهرستی قرار بگیرم و اکنون هم مستقل وارد شدم و در لیست مشخصی قرار ندارم اما احتمال می دهم بعد از ثبت نام ها در لیستی قرار بگیرم.

وی با اشاره به اولویت های کاری دوره پنجم شورای شهر تصریح کرد: موضوع حمل و نقل عمومی به خصوص حمل و نقل ریلی، محیط زیست و رفع آلودگی هوای شهر تهران، مسائل فرهنگی و اجتماعی و آسیب های اجتماعی جز چند مسئله اصلی است در شهر تهران و رهبری هم تاکید داشتند مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

تقی پور یادآورشد: ایجاد زیر ساخت اشتغال شهری یکی ادیگر از مسائل مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود همانطور که در دوره فعلی شورا تلاش شد فضای کسب و کارها مناسب تر از گذشته فراهم شود که این مسیر باید ادامه یابد هرچند بخش اعظمی از این فضا را باید دولت مدیریت کند.

وی با بیان اینکه باید به سمت شهر الکترونیک پیش برویم تاکید کرد: بعد نظارتی در دوره چهارم نسبت به دوره های قبلی به مراتب افزایش یافته است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس