کد خبر 703707
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
تصادف ال 90 با تریلی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: در آزادراه قم - تهران با کاهش ۳۰۰ درصدی تعداد تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته روبه‌رو هستیم.

به گزارش مشرق، ابوالفضل جمالی اعلام ورود ۱۲۰ هزار خودرو به طور میانگین به استان قم اظهار داشت: بیشترین ترددها در محورهای قم به تهران بوده که ۹۵ درصد آزادراه قم - تهران اشباع بوده است.


وی با بیان اینکه در روز اول فروردین بیشترین تردد به شهر قم بوده است گفت: متاسفانه در ساعت قبل از تحویل سال ۱۳۹۶ تصادفی در محور قدیم قم - تهران رخ داد که منجر به فوت ۳ نفر از هموطنان شده است.

جمالی از فوت یک نوجوان ۱۲ ساله نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در محور قم - سلفچگان خبر داد و گفت: رشد تصادفات جاده‌ای استان تاکنون منفی بوده است اما در محورهای قم - ساوه، قم - گرمسار و محور قدیم قم - کاشان، رشد ۱۰۰ درصدی را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم از افزایش ۲۹ درصدی تصادفات در آزادراه قم - تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه در این محور با کاهش ۳۰۰ درصدی تعداد تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته روبه‌رو هستیم.

‌وی همچنین محور کهک - لنگرود را دارای رشد ۵۰ درصدی در تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته اعلام کرد و گفت: در این محور افزایش ۲۰۰ درصدی تعداد تصادفات جرحی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    2 0
    من نمیفهمم 300 درصد کاهش یعنی چی؟!! یعنی تعداد کشته ها یک عدد منفی شده!! یا نه یک عده وسط راه متولد شدند؟!
    • حمید IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
      1 0
      دقیقا یعنی به شدت توی این آزاد راه زاد و ولد داشتیم :))))))))
  • محموداعرابی IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    0 0
    دوستان بنده بعنوان یک شهروندقمی ازشماعذرخواهی میکنم منظورایشون احتمالا 30 درصدبوده.خیلی ببخشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس