کد خبر 703390
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
فرگوسن

سرمربی اسطوره‌ای پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد به اعضای تیم قدیمی‌اش پیشنهاد کرد که تلاش برای قهرمانی در لیگ اروپا را در اولویت اهداف خود در فصل جاری قرار دهند.

به گزارش مشرق، به نظر سرالکس فرگوسن برای منچستریونایتد، قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری لیگ اروپا باارزش‌تر از کسب عنوان چهارمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

با قهرمانی در لیگ اروپا، شیاطین سرخ نه تنها صاحب افتخاری می‌شوند که تا کنون نبرده‌اند بلکه به لطف آن می‌توانند مستقیماً به مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده صعود کنند. شیاطین سرخ هنوز هم برای رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول شانس خوبی دارند (به لطف داشتن بازی معوقه) و هم در لیگ اروپا مسیر نسبتاً همواری جهت صعود به نیمه نهایی. فرگوسن اما ترجیح می‌دهد که شاگردان ژوزه مورینیو تمرکزشان را روی لیگ اروپا قرار دهند.

او در گفت‌و‌گو با شبکه ESPN اظهار داشت: واقعیت این است که ما هرگز قهرمان لیگ اروپا و نسخه قبلی آن جام یوفا نشده‌ایم و الان هم قرعه بسیار خوبی برای صعود به نیمه نهایی داریم. من نمی‌گویم صعودمان قطعی است، اما شانس خوبی برای صعود داریم. قهرمانی در لیگ اروپا ما را به لیگ قهرمانان هم می‌رساند. قبلاً این‌طور نبود، اما الان این‌گونه است. این مشوق خوبی است که تلاش‌مان را برای بردن لیگ اروپا بیشتر کنیم، ضمن اینکه امسال دیگر سویا (قهرمان سه فصل گذشته لیگ اروپا) هم نیست، پس همه چیز مهیاست!

فرگوسن ادامه داد: اینکه ما این فصل یک جام ببریم خیلی مهم است. لیگ اروپا یک جام اروپایی است. درست است که ارزش لیگ قهرمانان اروپا را ندارد، اما باز هم یک جام اروپایی است، ضمن اینکه اگر آن را ببریم به لیگ قهرمانان هم می‌رسیم که این انگیزه بزرگی برای قهرمانی در این رقابت‌ها به وجود می‌آورد. همچنین کارنامه‌ کاری‌تان هم درخشان‌تر می‌شود. اگر لیگ اروپا را ببریم عالی می‌شود و می‌توانیم آن را در کنار جام‌های قهرمانی‌مان در جام باشگاه‌ها، جام در جام اروپا و لیگ قهرمانان بگذاریم و همین‌طور افتخارات‌مان را بیشتر و بیشتر کنیم. ما می‌خواهیم موفق‌ترین باشگاه انگلیسی باشیم.

منچستریونایتد برای راهیابی به نیمه نهایی لیگ اروپا باید به مصاف اندرلخت بلژیک برود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس