کد خبر 703292
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
جنگنده اف 16 اسراییلی

معارضین سوری مدعی شدند که جنگنده‌های اسرائیلی مواضع ارتش سوریه در حومه دمشق را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش مشرق؛ منابع خبری وابسته به معارضین سوری بامداد امروز (چهارشنبه) مدعی شدند که جنگنده‌های اسرائیلی منطقه‌ای در حومه دمشق را هدف حمله قرار داده‌اند.

به ادعای این رسانه‌ها، جنگنده‌های ارتش اسرائیل مواضع و رادارهای پدافند هوایی ارتش سوریه در بلندی‌های «قاسیون» را هدف قرار داده‌اند.

هنوز منابع رسمی و دولت سوریه این ادعا را تائید نکرده‌اند. رسانه‌های اسرائیلی هم فعلا در این رابطه سکوت کرده‌اند.

هفته گذشته جنگنده‌های اسرائیلی پس از حمله به مناطقی در حومه شهر تازه آزاد شده «تدمر» (پالمیرا) با واکنش شدید پدافند هوایی ارتش سوریه مواجه شدند.

در آن حادثه، شلیک یک موشک از سوی پدافند ارتش سوریه موجب به صدا درآمدن آژیر خطر در فلسطین اشغالی شد و سامانه ضدموشکی «پیکان» اسرائیل را فعال کرد.

روز سه‌شنبه هم یک فروند پهپاد ارتش اسرائیل در سوریه هدف قرار گرفته و ساقط شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    14 4
    پرده ها کاملن کنار رفته و فدائیان رژیم پلید صهیونیستی از اربابشون کمک میگیرن برا نابودی ومحو اسلام .همون ک قرآن میفرماید لهدمت صوامع وبیع ...
  • قاضي US ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    6 12
    سپاه اسلام داره شكست ميخوره مشرق
  • حمید IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    6 7
    اگر پدافند سوریه را زده را چرا اعلام نمیکنند. محتمل است موشک کروز ضد رادار دور ایستا زده باشند و اس سیصد و چهارصد و سایر رادارهای بومی را نابود کرده باشند و الان فلج شده باشد و زدن پدافند و رادار فعال الان راحته .
  • ساسان IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    4 0
    عجب واکنش شدیدی انجام داد سوریه مث دفعات قبلی...خخخخ جالب اینه که میگع فلان هواپیمارو زدیم ولی هیچ‌مدرکی هم رو نمیکنه....همه هواپیماهایی روهم که میزنه میفتن تو‌اسراییل ونمیشه نشون داد مدرکشو....خخخ منم دیشب یه اف ۲۲زدم ولی افتاد تو آمریکا.... حمله این دفعه اسراییل طبق گفته تلویزیون المیادین سوریه، به ماشین حامل فرمانده نیروی دفاع مدنی وابسته به حکومت سوریه و رئیس هنگ جولان بوده که کشته شد در حمله موشکی اسراییل درقنیطره
  • حزب الله IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
    3 1
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس