کد خبر 703239
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با یک مدافع لیگ برتری برای دو سال به توافق رسیده است و قرارداد این بازیکن بعد از پایان مسابقات این فصل رسما امضا خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس که امسال مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است، از همین حالا برای فصل آینده هم دست به کار شده و قرارداد اکثر بازیکنان خود را با نظر برانکو ایوانکوویچ تمدید کرده است.

برانکو به دنبال این است تا با برنامه ریزی مدون، سال آینده پرسپولیس را به یکی از مدعیان لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کند. یکی از مشکلاتی که تیم برانکو این فصل با آن دست به گریبان بوده و هست، کمبود مدافع تخصصی وسط است که سرمربی سرخپوشان برای رفع این مشکل، بازیکن جدیدی را درنظر گرفت و از مدیران باشگاه خواست تا او را برای فصل بعد جذب کنند.

طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، این باشگاه حتی با این مدافع به توافق رسیده و بعد از اتمام لیگ، نام او رسانه ای خواهد شد.

محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: ما با یک مدافع خیلی خوب تمام کرده ایم و ان شاءالله بعد از اتمام مسابقات لیگ و آخرین بازی ما، نامش را به هواداران اعلام می کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه قرارداد این مدافع دو ساله است، درباره اینکه چرا نام این بازیکن را اعلام نمی کنید؟ گفت: خود هواداران که آرزوی حضور این بازیکن را در پرسپولیس داشتند، آنرا می شناسند!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نادر IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    3 1
    شجاع خلیل زاده س؟
  • حسن DK ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    2 2
    شجاع خليلزاده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس