کد خبر 703132
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
رهبر انقلاب

لحظه به لحظه به آغاز سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم منور رضوی نزدیک‌تر می‌شویم و زائران و مجاوران خود را مهیای این سخنرانی می‌کنند.

به گزارش مشرق، سرزمین امام مهربانی‌ها در آغاز سال نو به میمنت خورشید ولایت درخششی دوچندان می‌یابد و به پذیرایی از رهبرمعظم انقلاب اسلامی قامت می‌بندد تا در هنگامه سرشار از شور و نشاط، جلوه‌هایی از وفاداری، میثاق و معرفت را به نمایش بگذارد‏.‏

شهر مشهد به رسم همه ساله در نخستین روز از بهار بوی عطر بهاری دیگر را هم با خود همراه دارد، عطر حضوری روشن، چهره‌ای آرام که قراری بر دل‌های بی‌قرار مسلمانان جهان است‏.‏

زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) که از نقاط مختلف کشور برای زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد مقدس سفر کرده‌اند در نخستین روز از سال نو به شوق دل سپردن به بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناسند و از ورودی‌های مختلف حرم مطهر در حالی که هنوز چند ساعت تا آغاز سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری باقی مانده است راهی حرم امام مهربانی‌ها می‌شوند.

امروز در خیابان‌های اطراف حرم رضوی پرده‌نوشته‌هایی با عبارت «یاد یار مهربان آید همی» و «رهبرم خوش آمدی»  و لبیک یا خامنه‌ای مشاهده می‌شود.

عاشقان ولایت از ساعات ابتدایی امروز برای دیدار با مقام عظمای ولایت وارد حرم رضوی شده‌اند، از صدای صلوات می‌توان شلوغی جمعیت را احساس کرد، این دیدار با سایر دیدارهای مردمی رهبر معظم انقلاب تفاوت دارد چون اینجا می‌توانی مرد و زن، پیر و جوان، کودک و سالمند را با چهره‌ها و گویش‌های مختلف کنار هم مشاهده کنی، افرادی که آمده‌اند تا دوباره نشان دهند برای ایستادگی نظام و انقلاب و رهبر خود حاضرند از هستی خود بگذرند.

امروز در رواق امام خمینی(ره) و دارالمرحمه حرم رضوی عاشقانی را می‌بینی که آمده‌اند بار دیگر صحنه‌هایی از عشق و ارادت خود را به خورشید ولایت نشان دهند و هر چه به لحظه دیدار با ولی امر مسلمین نزدیک‌تر می‌شود بی‌تابی آنها برای دیدن روی نور چشم فاطمه(س) بیشتر می‌شود.

لحظه‌های عاشقی نزدیک و نزدیک تر می‌شود و مشتاقان رهبری لحظه به لحظه دلهایشان را به سوی حریم مطهر رضوی سوق می‌دهند. بزرگ و کوچک، پیر و جوان، زن و مرد فرقی ندارد.

آدم که عاشق ولایت و رهبری باشد از گوشه و کنار شهرها و روستاها خود را به مشهد و حریم دلها می‌رساند تا دلش را با زیارت امام رضا(ع) جلا دهد و در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین است، سخنان رهبری را سر لوحه زندگی و نقشه راه زندگیش قرار می‌دهد.

هنوز تا ساعت 15 فرصتی چند ساعته باقی مانده اما صحن و سرای حرم مطهر رضوی رنگ و بوی بهاری و ولایی به خود گرفته است. رواق‌های حرم رضوی مملو از حضور مشتاقانی است که برای دیدن یارشان کیلومترها راه را پیموده‌اند و امروز روز وصل است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید عادل حسینی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    12 7
    کاش من هم مشهد بودم..
    • سینا IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
      8 5
      منم همین طور
  • نیما IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    1 2
    این مرد عشقه ، عشق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس