کد خبر 703109
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
ظریف

وزیر امور خارجه کشور در نخستین ساعات پس از تحویل سال ضمن حضور در مرکز شیرخوارگاه نرجس اصفهان گفت: در صورت تصمیم به پایان تعهد به برجام آماده از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای خود هستیم.

به گزارش مشرق، در نخستین ساعات پس از تحویل سال جدید، وزیر امور خارجه به همراه استاندار اصفهان، با حضور در مرکز شیرخوارگاه نرجس، با کودکان و خانواده‌های حاضر در این محل، در فضایی صمیمی و عاطفی دیدار و گفت‌وگو کرد و خانواده بزرگ بهزیستی را مورد تفقد خود قرار داد.

محمدجواد ظریف در حاشیه این دیدار با اشاره به آینده توافق برجام در سال 96 گفت: احساس می‌کنیم منافع ما همچنان در پایبندی به برجام است اما در صورت تصمیم به پایان تعهد به برجام آماده از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای خود هستیم.

وی با اشاره به فعالیت هیأت نظارت بر برجام افزود: اگر به سبب بدعهدی آمریکا ادامه برجام برای کشور و منافع ملی منفعت نداشته باشد به شرایط گذشته باز خواهیم گشت.

وزیر امور خارجه با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور در حوزه انرژی هسته‌ای برای بازگشت‌پذیری اقدامات در صورت قابل توجیه نبودن منافع دنبال کردن برجام، ادامه داد: امروز توان تولید پیشرفته‌ترین سانتریفیوژهای کشور را که در زمان تصویب برجام درحد یک ایده بود به مرحله عملیاتی رساندیم و با تلاش دانشمندان هسته‌ای می‌توانیم غنی‌سازی کنیم.

وی افزود: از اینکه بهترین لحظه‌های تحویل سال را در کنار نوزادان و کودکان بی‌سرپرست گذراندم، بسیار خوشحالم.

ظریف در پایان با بیان اینکه خیر دنیا و آخرت و برکت زندگی در خدمت به مردم و خلق خداست، افزود: امیدوارم سال نو، سالی پُر خیر و برکت برای ملت ایران بویژه مددجویان سازمان بهزیستی باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهمان SE ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    2 1
    ظریف جان یک ملت به شما هشدار دادند که به وعدههای یانکیها اعتباری نیست، به حلوای نسیه امید مبند، نشنیدی حالا توقع داری استکبار از هشدار شما بترسد
  • حسن IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    2 1
    برو گاهی سری به این محرومین بزن شاید گناه بدترین قراردادت با آمریکا را خدا ببخشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس