کد خبر 702900
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
تروریست ها

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در دفع یورش گسترده تروریست‌های تکفیری به شمال شرقی دمشق و درگیری‌های بسیار شدید در این مناطق خبر دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش امروز حمله شدید گروه‌های تروریستی به مواضعشان در محور «جوبر» به سمت «العباسیین» را دفع کردند، تروریست‌ها حملات خود را با منفجر کردن دو خودروی بمب‌گذاری شده آغاز کردند که صدای آن درمناطق مختلف پایتخت شنیده شد.

به گفته یک منبع میدانی، تروریست‌های مستقر در محله «جوبر» در رخنه به سمت پارکینگ‌های العباسیین شکست خوردند و انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده تنها خسارت‌هایی به چند موضع ارتش وارد کرد،‌بدون این‌که تروریست‌ها بتوانند پیشروی کنند، این در حالی است که درگیری‌های شدید میان ارتش و تروریست‌های موسوم به انغماسی(یک واحد خاص گروه‌های تروریستی که تروریست انتحاری تا پیش از آنکه خود را منفجر کند، با سلاحی که همراه دارد، تا زمانی که به هلاکت می‌رسد، تیراندازی می‌کند و پس از تمام شدن گلوله‌ها خود را منفجر می‌کند) وابسته به جبهه تروریستی النصره همچنان ادامه دارد و مواضع تروریست‌ها همزمان هدف حملات هوایی و  توپخانه‌ای ارتش قرار  دارد.

                                                           نیروهای ارتش سوریه در حال نبرد با تروریست‌های تکفیری

این منبع افزود نیروهای ارتش با هدف حفظ جان غیرنظامیان، جاده الکراجات به العباسیین را در پی حملات تروریست‌ها بستند.

گروه‌های تروریستی همچنین با خمپاره اطراف محله‌های «القصاع،القصور ، التجارة و بساتین العدوی» در مرکز دمشق را هدف قرار دادند.

این منبع از درگیری‌های بسیار شدید در محور جنوبی محله «القابون» همجوار محله جوبر و ورود  استحکامات و نیروهای کمکی جدید برای نیروهای ارتش در این مناطق خبر داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هادی IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    34 3
    ارتش سوریه جوبر غیرنظامی است و با پرتاب 50 بمب مادر با خاک یکسان کنید. و لانه تروریست تکفیری را از بین ببرید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس