کد خبر 702891
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
موشک یمن

سرتیپ «شرق لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اعلام کرد که موشک‌های یمنی توسعه پیدا کرده و می‌توانیم ریاض را هدف قرار دهیم.

به گزارش مشرق، «سرتیپ «شرف لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: توانسته‌ایم سلاح‌هایمان را توسعه داده و پیشرفته کنیم تا به ریاض (پایتخت عربستان سعودی) برسند.

او در گفت‌وگو با شبکه المیادین ادامه داد: موشک «برکان 2» اولین موشکی بود که توانست به پایگاه «ملک سلمان» (در نزدیکی ریاض) برسد و موشک‌های جدیدی در راه است.

این مقام ارتش یمن افزود: پس از هدف قرار دادن ریاض وارد مرحله جدیدی خواهیم شد و تمامی معادلات تغییر خواهد کرد.

در تاریخ 11 بهمن سال 95 منابع یمنی از شلیک و اصابت یک موشک پیشرفته بالستیک به  نزدیکی ریاض، پایتخت عربستان خبر دادند.

یگان موشکی ارتش و انصارالله یمن نیز اعلام کرد که این موشک از نوع بالستیک «بُرکان2» بوده و به یک پایگاه در 40 کیلومتری پایتخت عربستان اصابت کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امین IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    3 0
    خیلی هم عالی ،ماهی نمیدیم ولی یاد دادن پرورش ماهی چرا.
  • سامان IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    0 1
    یکی به این دوستان یمنی بگه به گواه تاریخ جنگیدن با دیکتاتورهای قرون وسطایی مثل عربستان بجای جنگ در مرزها با تمام امکانات که دارن به محل تجمع وکاخهای آنها ضربه بزنن به قول قدیمی ها مار سمی راباید سرش راازبین بردچون اینها شکننده هستن پایگاه مردمی ندارن ازنظر این وحوش عصرجاهلیت اگرتمام مردم عربستان هم بمیرن برایشان مهم فقط خودشون رومی بینن این قانون دیکتاتورهاست همانطور که مادرمملکت مان انقلاب کردیم وشاه هیچ پایگاه مردمی نداشت وفرارکرد
    • یک ایرانی IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
      0 0
      اون وقت اگر این مار به قول شما سمی یهو دیوانه شود و سلاح شیمیایی به کار گیرد اون وقت شما خون ملت یمن را بر عهده می گیری؟
  • حقگو IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    1 0
    انشاالله تاسیسات نفتی اقتصادی آل سعود را هدف قرار دهند
  • بهزاد IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
    1 0
    انشاالله با توسعه سامانه موشکی یمن خیلی از معادلات نظامی وسیاسی درمنطقه غرب آسیا از سوریه وعراق بگیر تا یمن وبحرین به نفع مقاومت تغییر اساسی خواهد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس