سیل

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت:: مصدومان طغیان آب دریا در سواحل دیر، نخل تقی و عسلویه بر اساس آخرین آمار به ۲۰ نفر رسید که ۱۱ نفر به صورت سرپایی درمان و ۹ نفر بستری شدند.

به گزارش مشرق، سیدمحمدحسن باستی صبح امروز در جریان بحران طغیان آب دریا در سواحل شهرستان دیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه امکانات امدادی  در تمامی نقاط استان بوشهر مستقر است اظهار داشت: با توجه به پیش بینی وقوع بارندگی در استان به ویژه شهرهای جنوبی  تمامی امکانات برای جلوگیری از خسارات و تلفات، بسیج و مهیا شده است.

وی با اشاره به وقوع طغیان آب دریا در شهرستان دیر تصریح کرد: بر اثر این حادثه که ساعت 8:10 دقیقه صبح امروز رخ داد صدمات و خساراتی در برداشت.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه بر اثر این حادثه 20 نفر صدمه دیدند افزود: بر اساس آخرین آمار 18 نفر در این حادثه در دیر و 2  نفر هم در عسلویه و نخل تقی مصدوم شدند.

باستی با بیان اینکه 11 نفر بستری شدند تصریح کرد:  از 20 مصدوم حادثه طغیان آب دریا  9 مصدوم در بیمارستان کنگان بستری و 11 نفر هم بصورت سرپایی درمان شدند.

وی از ناپدید شدن 5 نفر در این بحران خبرداد و خاطر نشان کرد:  در حادثه طغیان آب دریا در شهرستان دیر 5 نفر ناپدیدند شدند که 4 نفرآنان مسافر نوروزی و یک نفر نیز از ساکنان شهر دیر است.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: برای یافتن مفقودان تیم‌های غواصی وارد دریا شده‌‌اند.

باستی بیان کرد: اکنون آب دریا آرام است ولی با توجه به هشدارهای ارائه شده باید مراقبت‌های لازم در دو روز آینده با توجه به پیش بینی بارش شدید همراه با وزش تندباد انجام شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس