ارتش سوریه

ارتش سوریه اتاق عملیات تروریست ها را در رصدهای دقیق اطلاعاتی شناسایی کرده و هدف قرار داد.

به گزارش سرویس جهان مشرق، آخرین تحولات میدانی از حومه شرقی دمشق ( غوطه شرقی) حاکیست،پیشروی نیروهای ارتش سوریه در محله القابون ادامه دارد. یک منبع میدانی در گفت و گو با خبرنگار مشرق اعلام کرد: نیروهای سوری دقایقی قبل توانستند منطقه الحافظ را در بخش های شمالی القابون پاکسازی کنند.

***برای دیدن اندازه اصلی نقشه روی آن کلیک کنید***

وی با بیان این که تعدادی از عناصر تروریستی در جریان درگیری ها کشته یا زخمی شده اند، گفت: ارتش سوریه اتاق عملیات تروریست ها را در رصدهای دقیق اطلاعاتی شناسایی کرده و با آتش توپخانه در حال کوبیدن مواضع آنان است.

این منبع میدانی از فلج شدن تحرکات تروریست ها در محله القابون خبر داد و گفت: ارتش سوریه با موشک های زمین به زمین تروریست ها را در این محله هدف قرار می دهد. قابل ذکر است نیروهای سوری در روزهای گذشته نیز توانستند ساختمان امنیتی وابسته به گروهک تروریستی فجر الامه را پاکسازی کنند. تراکم ساختمانی در حومه شرقی دمشق باعث شده پیشروی ها در محورهای مختلف محله به محله باشد.

محله القابون دروازه شمالی ورود به شهر دمشق به شمار می آید و با مرکز شهر تنها 4 کیلومتر فاصله دارد. عملیات نیروهای سوری در غوطه شرقی دمشق ( محله های  حرستا، القابون، تشرین و برزه) در واکنش به نقض آتش بس توسط تروریست ها است. تروریست ها با نقض کردن آتش بس خسارت های جانی و مالی فراوانی به شهروندان در محله های ضاحیه الاسد و العباسین وارد کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دانیال IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    21 5
    فقط میتونم بگم خدا قوت . خدا قسمت کنه همه انقدر جرات داشته باشیم که پا به پای شما ریشه داعش و صهیونیست را در زمین بخشکانیم و در این راه " شهید " بشیم . خدایا به همه بندگانت این جسارت و جرات را بده ...
    • شاپور IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
      0 0
      یا حسین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس