کد خبر 702784
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
ترافیک جاده

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: 80 تیم گشتی از پلیس راه در رزمایش ترافیکی نوروز 96 در محورها و جاده‌های مواصلاتی استان فعال هستند.

به گزارش مشرق، نصرالله بیگلری امروز با اشاره به وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته ترافیک در محور قزوین ـ کرج سنگین و پرحجم است.

وی افزود: همچنین ترافیک در محور قزوین ـ زنجان و قزوین ـ رشت نیمه‌سنگین و روان بوده و در مابقی محورها و جاده‌های مواصلاتی استان ترافیک عادی و روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: تمام جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان باز و خشک بوده و تردد وسایل‌نقلیه در این محورها و جاده‌های مواصلاتی برقرار است و مشکل خاصی در تردد وجود ندارد.

بیگلری با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز شنبه بیست و هشتم اسفند ماه سال جاری بارش باران در استان قزوین پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: رانندگان قبل از سفر نسبت به وضعیت راه‌ها با شماره 012188255555 تماس حاصل کرده و نسبت به وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اطلاعات کافی داشته باشند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: همشهریان برای سفر به ویژه زمان تحویل سال اکتفا نکرده و اگر قصد مسافرت دارند، قبل از تحویل سال سفر خود آغاز کنند تا به ساعات شلوغی و اوج ترافیک برخورد نکنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: 80 تیم گشتی از پلیس راه در رزمایش ترافیکی نوروز 96 در محورها و جاده‌های مواصلاتی استان فعال هستند.

بیگلری در پایان افزود: رانندگان از سبقت و سرعت غیرمجاز بپرهیزند و همه سرنشینان وسایل‌ نقلیه از کمربند ایمنی استفاده کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس