کد خبر 702226
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
تبلیغ دین در تخت جمشید

مبلغان آشنا به تاریخ اسلام و ایران به خصوص دوره هخامنشی در ایام نوروز با حضور در پایگاه جهانی تخت جمشید به شبهات مطرح شده در این زمینه پاسخ می‌دهند.

به گزارش مشرق، روحانیت از دیرباز برای تبلیغ دین راه‌های گوناگونی را انتخاب کرده است، با گذر زمان نه تنها این شور تبلیغ کاهش پیدا نکرده است، بلکه روش‌های جدیدی را امتحان کرده است، این بار نیز مبلغان پایگاه جهانی تخت جمشید را برای محیط تبلیغی خود برگزیده‌اند.

این طرح با عنوان «خیمه معرفت آرامش بهاری» با همکاری اوقاف و اداره میراث شهرستان مرودشت با همت گروه تبلیغی میثم از 29 اسفند سال جاری شروع به کار می‌کند، روحانیون در بخش‌های مختلف نظیر غرفه کودک موضوعات دینی و اجتماعی را در قالب شعر، بازی و مسابقه به صورت غیر مستقیم در خدمت گردشگران کودک ارایه می‌دهند، همچنین بازدیدکنندگان در  غرفه مشاوره می‌توانند در زمینه تربیت کودک، خانواده و پاسخ به سؤالات اعتقادی و شرعی بهره ببرند.

همچنین مبلغان مسلط به زبان خارجی هم در غرفه توریست، آنان را با ایران و اسلام آشنا می‌سازند، در کنار این حضور، تبلیغ چهره به چهره نیز صورت می‌گیرد که مبلغان این بخش  که مسلط به تاریخ ایران باستان به خصوص دوره هخامنشیان هستند، به سؤالات و شبهات پیرامون پاسخ می‌دهند، این خیمه تا روز 13 فروردین سال آتی در خدمت گردشگران است.

در ادامه تصاویری از حضور مبلغان در پایگاه جهانی تخت جمشید را مشاهده می‌کنید.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • Leopard IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    92 62
    سخت ترین کار اینه که به انسان ایرانی در مورد ساخته های ذهنش از گذشته به خصوص دوران هخامنشیان بگی و بخوای واقعیات رو بفهمونی . اما سخت تر از اون تبلیغ دین و ابهام زدایی در جایی که دشمن کلی برنامه ریزی داره میکنه براش ،هم خیلی سخته هم دل و جرات میخواد . خداقوت میگم به مبلغان روحانی میهن
    • محمد IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
      0 0
      و سخت ترین کار اینه ک تو اینقد سخت نگیری
    • شناس IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
      0 0
      ببخشید اشتباهی منفی دادم
  • محمد IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    0 0
    خدا قوت زیبایی عید نوروز و زمانی که بهار طبیعت ما رو به یاد قدرت و عزت پروردگار می اندازه با چنین برنامه هایی می تونه شیرینی ایمان رو روی صفحه دل حک کنه کار زیبا و ارزشمندیه خدا حفظشون کنه
  • مصطفی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    1 0
    برای این مبلغین اجری والا ارزومندیم.احسن .
  • ناشناس IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
    2 0
    آفرین خیلی کار جالبیه خدا قوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس